۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۴۲

امام جمعه برازجان:

بانک اطلاعاتی خیرین سلامت در دشتستان تشکیل می‌شود

بانک اطلاعاتی خیرین سلامت در دشتستان تشکیل می‌شود

بوشهر - امام جمعه برازجان از تشکیل بانک اطلاعاتی خیرین سلامت در دشتستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در نشست مسئولان و خیران حوزه سلامت در دشتستان اظهار داشت: کمک به بیماران نیازمند و کم‌بضاعت یک مسئله بسیار مهم است و خیران باید در این موارد ورود کنند و اجازه ندهند که بیماران کم‌بضاعت و مستمند دچار مشکل شوند.

وی یادآور شد: تشکیل مجمع خیران سلامت یک گام بزرگ به جلو برای حمایت از بیماران کم‌بضاعت است و امیدواریم در این مسیر نیز به توفیق برسیم.

امام جمعه برازجان از تشکیل بانک اطلاعاتی خیرین سلامت در دشتستان خبر داد و گفت: تشکیل این بانک سبب می‌شود که در کمترین زمان ممکن به خیران دسترسی داشته باشیم و بتوانیم از حضور و کمک این عزیزان بهره ببریم.

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان از ارائه خدمات درمانی به ۱۰ هزار خانوار مددجوی دشتستان خبر داد و گفت: ۱۰ هزار خانوار با ۲۵ هزار نفر جمعیت از خدمات متنوع درمانی و بهداشتی کمیته امداد برخوردار هستند.

رمضان غلامی اظهار داشت: کمک کردن به افراد مستمند و کم‌بضاعت از اساسی‌ترین اولویت‌های کمیته امداد است و به ویژه در حوزه سلامت نهایت توان خود را به کار گرفته‌ایم.

محمدرضا اوستاد عضو شورای مجمع خیرین سلامت دشتستان نیز بیان کرد: کیفیت بخشیدن به خدمات سلامت از مطالبات مهم مردم است و البته کاهش هزینه‌های درمانی و کمک به بیماران مستمند باید مورد توجه قرار گیرد.
 

کد خبر 3666837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha