۲۳ مرداد ۱۳۸۵، ۱۷:۲۸

در اطلاعيه شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آمده است:

امشب ملت قهرمان ايران با طنين الله اكبر فضاي جهان را پر خواهند كرد

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي از همه مردم غيرتمند و قهرمان ايران اسلامي و مسلمانان و آزادگان جهان دعوت كرد امشب راس ساعت 21 با حضور در مساجد و بام هاي منازل و سر دادن فريادهاي الله اكبر پيروزي حزب الله مقاومت لبنان را جشن بگيرند.

به گزارش خبرگزاري "مهر"، شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي با صدور اطلاعيه اي پيروزي حزب الله و مقاومت لبنان را مصداق آيه شريفه "ان تنصروالله ينصركم و ثبت اقدامكم" و هديه اي الهي به مجاهدان و لبيگ گويان به سرور آزادگان حضرت حسين ابن علي (ع) دانست و اين پيروزي را به پيشگاه امام زمان(عج) و نايب بر حقش رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ لبنان بخصوص  رزمندگان حزب الله پيروز و رهبر دلاور مومن و عربي سيد حسن نصرالله و خانواده هاي معظم شهيدان اين دفاع مقدس و همه مسلمانان و آزادگان جهان بخصوص ملت بزرگ، بيدار و بيدارگر ايران اسلامي تبريك و تهنيت گفت.

در اين اطلاعيه آمده است: تا قبل از اين مقاومت دلاورانه و نمايش عزم و اراده و جسارت و شجاعت رزمندگان دلاور حزب الله لبنان چه كسي باور مي كرد هيمنه اسرائيل جنايتكار و تا دندان مسلح اين گونه شكسته و خرد شود و افسانه شكست ناپذيري اسرائيل غاصب باطل گردد؟

شوراي امنيت كه بازيچه سياست هاي جنگ طلبانه آمريكا و صهيونيست است از همان ابتدا آمادگي صدور هر قطعنامه اي به نفع جنايتكاران و متجاوزان را داشت. چرا پس از حدود يك ماه جنگ و خونريزي و به خاك و خون كشيده شدن زنان و كودكان مظلوم و بي دفاع و انهدام تاسيسات زيربنايي يك كشور لب به سخن گشود؟ و قطعنامه هاي نابرابر اما از سر اجبار صادر كرد.

بر همه آشكار است كه سران استكبار با همراهي سازمانهاي پوشالي بين المللي زمينه را براي نابودي حزب الله و لبنان فراهم كرده بودند و به رغم اين همدستي، اين مقاومت الهي و جهاد في سبيل الله و رشادت و شهادت حزب الله پيروز و استقامت مردم مظلوم و مقاوم لبنان و حمايت هاي ملتهاي مسلمان و آزاده جهان بود كه آنها را وادار به صدور و پذيرش قطعنامه اي اين چنين توسط اسرائيل زياده خواه مستاصل كرد.

در ادامه اين اطلاعيه آمده است: حزب الله و مقاومت لبنان و ملت قهرمان ايران به همه مسلمانان جهان اين پيروزي غرور آفرين را يك نصرت الهي و برخاسته از قدرت ايمان و پيروي از آموزه هاي انقلابي حضرت امام خميني(ره) و مجاهدت و فداكاري مومنانه و وحدت و همبستگي ملت لبنان و مسلمان جهان و از بركات سال پيامبر اعظم(ص) مي دانند و شكر اين نعمت الهي را با سردادن فريادهاي الله اكبر به جا آورده و پوشالي بودن قدرت هاي استكباري در برابر ايمان با نداي تكبير و اينكه خدا بزرگ تر است به گوش جهانيان خواهند رساند.

در انتهاي اين اطلاعيه  شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي از همه مردم غيرتمند و قهرمان ايران اسلامي و مسلمانان  آزادگان جهان دعوت كرد امشب راس ساعت 21 با حضور در مساجد و بامهاي منازل و سر دادن فريادهاي الله اكبر پيروزي حزب الله مقاومت لبنان را جشن گرفته و مراتب شكر و سپاس را از خداوند به جا آورند و در نمازهاي جماعت و اجتماعات مذهبي نيز شكر نعمت پيروزي جبهه ايمان بر جبهه كفر و الحاد را با دعا و نيايش به عمل آورند.

کد خبر 366764

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha