۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۴۷

مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان خبر داد:

توقیف ۹۰۰ قلم لوازم آرایشی غیر مجاز در نجف آباد

توقیف ۹۰۰ قلم لوازم آرایشی غیر مجاز در نجف آباد

اصفهان - مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: ۹۰۰ قلم مواد آرایشی غیر مجاز و پلمب یک واحد غیر مجاز دندانپزشکی در شهرستان نجف آباد صورت گرفت.

مهدی رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی بازدید مشترک معاونت غذا و دارو شبکه بهداشت و درمان شهرستان نجف آباد و نماینده اداره صنعت و معدن و تجارت از یک واحد بدون پروانه کسب واقع در ویلاشهر، تعداد ۹۰۰ قلم مواد آرایشی قاچاق غیر مجاز به ارزش تقریبی ۲۷۰ هزار تومان کشف و جمع‌آوری شد.

وی اعلام کرد: همچنین یک واحد غیر مجاز دندانپزشکی در یکی از روستاهای نجف آباد طی بازدید معاون درمان شبکه بهداشت شهرستان نجف آباد به همراه کارشناسان نظارت بر درمان و نیروی انتظامی، با توجه به اینکه این واحد فاقد مجوز قانونی بود، پلمپ شد.

مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان همچنین از کشف یک ماشین حمل شیر تاریخ گذشته در شهرستان دهاقان خبر داد و اعلام داشت:  طی بازرسی‌های گروه مهندسی بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهاقان، یک ماشین حمل شیر تاریخ مصرف گذشته و فاسد کشف و به کلانتری مرکزی انتقال داده شد.

وی اضافه کرد: این شیرها از مغازه‌های عرضه مواد غذایی جمع‌آوری و به کارخانجات مربوطه به منظور تولید سایر محصولات لبنی انتقال داده شد که با تلاش کارشناسان بهداشت محیط شبکه دهاقان از این کار جلوگیری به عمل آمد.

کد خبر 3671090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha