۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۳۳

مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری بوشهر:

ایستگاه‌های افطاری در محلات مختلف بوشهر راه‌اندازی می‌شود

ایستگاه‌های افطاری در محلات مختلف بوشهر راه‌اندازی می‌شود

بوشهر - مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری بوشهر گفت: ایستگاه‌های افطاری در محلات مختلف بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه صفری زاده ظهر سه‌شنبه  در نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبات دینی با اشاره به نزدیکی ماه مبارک رمضان اظهار داشت: سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری بوشهر برنامه‌های ویژه‌ای را در این ماه مدیریت و تدارک دیده که به ترویج مسائل مذهبی و آموزه‌های قرآنی در جامعه منجر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مخاطبان اصلی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری بوشهر تمام اقشار مردم هستند افزود: برای اینکه محیط شهر بوشهر در این ماه رنگ و بوی معنوی حاصل از ماه مبارک رمضان به خود بگیرد سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری بوشهر نسبت به فضاسازی محیط‌های شهری و استفاده از بیلبوردها و سایر امکانات اقدام خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری بوشهر از راه‌اندازی ایستگاه‌های افطاری در سطح شهر بوشهر در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در محلات مختلف شهر بوشهر نسبت به برگزاری مسابقات قرآنی در زمینه حفظ و قرائت قرآن و مسابقات ورزشی ویژه جام رمضان اقدام می‌کنیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی نمازخانه‌هایی در ساحلی بوشهر بیان کرد: برای رفاه حال روزه‌داران در ایام ماه مبارک رمضان سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری بوشهر نسبت به راه اندازی نمازخانه‌های ساحلی اقدام می‌کند.

صفری زاده از غبار روبی مساجد با حضور کودکان و نوجوانان با همکاری ‌خانه‌های بازی خبر داد و گفت: به منظور نهادینه کردن فرهنگ معنوی و آشنایی کودکان و نوجوانان با مسائل مذهبی با همکاری خانه‌های بازی در سطح بوشهر اقدام به غبارروبی مساجد می‌کنیم.

کد خبر 3673484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha