۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۲۰:۱۲

رئیس هیئت والیبال استان مازندران:

مازندران قطب والیبال کشور است/ ساماندهی مدارس والیبال

مازندران قطب والیبال کشور است/ ساماندهی مدارس والیبال

ساری - رئیس هیئت والیبال استان مازندران، بابیان اینکه مازندران یکی از قطب‌های والیبال کشور است گفت: درخواست‌های متعددی برای میزبانی مسابقات کشوری والیبال به فدراسیون داده شد که اثر داده نشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید میلاد تقوی، عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران، اصحاب رسانه را یاران همیشگی ورزش عنوان کرد و گفت: در شرایط سخت و بحرانی خبرنگاران همپای ورزش، زبان گویا و ذهن بیدار جامعه هستند.

رئیس هیئت والیبال استان مازندران، درباره تشریح عملکرد سال گذشته هیئت والیبال استان، اظهار کرد: سال ۹۴ سال بسیار خوبی در هیئت والیبال استان و کشور بود که با المپیکی شدن تیم ملی والیبال ایران بر افتخارات این رشته ورزشی پرطرفدار افزوده شد.

تقوی، ادامه داد: با المپیکی شدن والیبال ایران، فصل نوینی شروع‌شده است و امیدواریم با کسب مقام قهرمانی در المپیک ریو، همه تلاش‌ها به ثمر برسد.

برگزاری برنامه استقبال از عادل غلامی و مجتبی میرزاجانپور

وی گفت: افتخار ما این است که عادل غلامی و مجتبی میرزا جانپور، بازیکنان اصلی تیم ملی والیبال کشور مازندرانی هستند و برنامه استقبال از این قهرمانان ورزشی با ورود به استان، انجام خواهد شد.

رئیس هیئت والیبال استان مازندران، گفت: در سال گذشته ۲۹ تیم از استان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های سنی سالنی، بانوان، آقایان و ساحلی مختلف اعزام شدند.

رئیس هیئت والیبال استان مازندران، اظهار کرد: در سال ۹۴، کلاسهای درجه ۳، داوری، کارگاه‌های آموزشی، قریب به ۹ کلاس مختلف و ۴ کارگاه، برگزارشده است و این روال آموزشی در سال جاری نیز ادامه دارد.

تقوی، بابیان اینکه در همه رده‌ها سنی به‌غیراز الان، تیم جوانان بانوان، در همه تیم‌های ملی نماینده مازندرانی داریم.

مدارس والیبال استان ساماندهی می‌شود/ مازندران را قطب والیبال کشور می‌کنیم

وی از برگزاری برنامه‌های مدون در بحث پایه سازی در مازندران خبر داد و گفت: طرح ساماندهی کانون‌ها و مدارس والیبال پس از یک سال پیگیری در حال به ثمر رسیدن است تا در سایه این سامان‌دهی برنامه‌های آموزشی کانون‌ها استانداردسازی شده و استعدادهای والیبال در بین نوجوانان و جوانان مازنی به‌درستی شکوفا شود.

رئیس هیئت والیبال مازندران بابیان اینکه، مازندران بی‌تردید یکی از قطب‌های والیبال کشور است یادآور شد: روزی مازندران در لیست فدراسیون والیبال کشور جز ۵ استان آخر بود و امروز به همت همه ورزشکاران این رشته، روسای هیئت، اداره ورزش و جوانان و ... شاهد ۱۷، ۱۸ رتبه ارتقاء هستیم و اکنون جز ۵ استان برتر کشور در این رشته هستیم.

تقوی، تأکید کرد: تلاش ما این است که مازندران را قطب والیبال کشور کنیم.

وی، بابیان اینکه ۸۰ تیم در سالهای ۹۳ و ۸۰ تیم هم در سال ۹۴ در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در لیگ‌های استانی شرکت کردند، بیان داشت: در رده سنی نونهالان و پایه سازی و استعدادیابی کار می‌کنیم به‌طوری‌که در سال ۹۴ برای اولین بار جشنواره نونهالان برگزار شد.

رئیس هیئت والیبال مازندران، بابیان اینکه برنامه‌های ۴ ساله و بلندمدت هیئت باهدف رسیدن به رتبه نخست کشور در بین هیئت‌های ورزشی استان‌های دیگر، دنبال می‌شود، ابراز امیدواری کرد: در طی ۲ سال آتی به جایگاهی که متصور هستیم، برسیم.

تقوی، خاطرنشان کرد: در تیم دسته یک کشور نیز دو مقام از سه مقام را تیم والیبال سازمان عمران شهرداری ساری و کاله آمل کسب کردند و همه این‌ها نشان موقعیت خوب استان مازندران در این رشته ورزشی است.

وی، متذکر شد: با توجه به اینکه در تیم ساحلی هم، بازیکن مازندرانی داریم، می‌توانیم سهمیه المپیک ساحلی را کسب کنیم.

رئیس هیئت والیبال استان مازندران، در بخش دیگری از سخنان خود، اعزام همه رده‌های سنی را به مسابقات کشوری به میزبانی استان‌های دیگر مورداشاره قرارداد و گفت: سه سال پیاپی است که جهت درخواست میزبانی مسابقات کشوری والیبال، مکاتبه کردیم و به هیچ‌کدام پاسخ داده نشد، و این در حالی است که هرساله والیبالیست‌های مازندرانی در رده‌های مختلف سنی به دورترین استان‌ها جهت شرکت در مسابقات اعزام می‌شوند.

تقوی، ادامه داد: اخیراً هم نامه‌ای به فدراسیون والیبال کشور نوشتم و متذکر شدم که اگر نگاه یک‌جانبه گرایانه فدراسیون در بحث میزبانی تغییر نکند، حضور والیبالیست‌های مازندرانی را در مسابقات کشوری را ضروری نمی‌بینم.

وی، بابیان اینکه هرسال تنها دو سال به‌عنوان میزبان مسابقات کشوری انتخاب و همان دو استان هم قهرمان می‌شوند، تصریح کرد: ۸ استان از ۱۰ استانی که در دسته یک نوجوانان، جوانان، امیدهای کشور هستند به لحاظ مسافت، مازندران به آن‌ها نزدیک‌تر است و درخواست میزبانی مسابقات نوجوانان و جوانان را دادیم و حتی به ناظر سازمان لیگ به استان آمد و ۴ مکانی که برای برگزاری مسابقات انتخاب کرده بودیم را هم نشان دادیم ولی این در حالی بود که تاریخ‌نامه انتخاب میزبان از سوی فدراسیون والیبال برای روز قبل از ورود ناظر به استان، بوده است و این یعنی اینکه میزبان از قبل انتخاب‌شده بود.

رئیس هیئت والیبال استان مازندران، بابیان اینکه سال گذشته قریب به ۸۰ میلیون تومان برای اعزام تیم‌ها به مسابقات کشوری، هزینه کردیم و گفت: درصورتی‌که میزبانی کی از رده‌های سنی مسابقات کشوری والیبال به مازندران داده نشود، یک جام در استان برگزار می‌کنیم و پولی که قرار است برای اعزام هزینه شود برای قهرمانان هزینه می‌شود.

تقوی، ابراز امیدواری کرد: پیگیرهای ما در میزبانی مازندران با نگاه خوب دکتر داور زنی، رئیس فدراسیون والیبال به نتایج مطلوب برسد.

کد خبر 3678343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha