۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۵:۳۰

مدیرعامل نفت و گاز پارس خبر داد:

کاهش گاز خروجی به مشعل در پالایشگاه‌های جدید پارس جنوبی

کاهش گاز خروجی به مشعل در پالایشگاه‌های جدید پارس جنوبی

بوشهر - مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس از برنامه‌ریزی برای کاهش گاز خروجی به مشعل در پالایشگاه‌های جدید پارس جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر شعبانپور ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گام‌های بسیار مهمی در راستای توسعه فازها و افزایش برداشت گاز در پارس جنوبی صورت گرفته است و به دستاوردهای بسیار خوبی طی چند سال اخیر دست یافته‌ایم.

وی اضافه کرد: در کنار توسعه فازهای پارس جنوبی و وارد مدار شدن فازهای جدید، به موضوعات زیست‌محیطی نیز توجه خاصی داریم و یکی از برنامه‌های مهم ما کاهش گاز خروجی به مشعل در پالایشگاه‌های جدید پارس جنوبی است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس، کاهش فلرینگ(مشعل‌سوزی) را یکی از مهمترین برنامه‌های زیست محیطی در منطقه دانست و خاطرنشان کرد: این موضوع از اولویت‌های ویژه این شرکت در زمینه راه‌اندازی طرح‌ها است.

وی بیان کرد: توسعه و تجهیز بخش‌های جانبی واحدهای زیست محیطی از اولویت‌های ما است و از پیمانکاران اجرایی خواسته‌ایم تا پیشنهادات خود را در این زمینه ارائه دهند و شاهد ارتقای استاندارد در مسیر توسعه باشیم.

شعبان‌پور از توجه به الزامات ایمنی، بهداشت و محیط زیست در مراحل اجرا و راه اندازی طرح‌های پارس جنوبی خبر داد و افزود: ارتقای شاخص‌های ایمنی و بهبود استانداردهای مرتبط با حفظ و پایدارسازی محیط زیست را در دستور کار داریم.

کد خبر 3706565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha