۱۶ تیر ۱۳۹۵، ۹:۵۷

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس خبر داد:

طرح سوال از وزیر کشور در دستور کار قرار گرفت

طرح سوال از وزیر کشور در دستور کار قرار گرفت

شرق استان تهران-نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از انتصابات اخیر در جنوب شرق استان تهران گفت: طرح سوال از وزیر کشور برای پاسخگویی در مجلس کلید خورده است.

سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با انتقاد از عدم مشورت مسئولان دولتی برای جابجایی مدیران در جنوب شرق استان تهران اظهار داشت: متأسفانه دولت هیچ مشورتی با افراد شاخص شهرستان نظیر امام جمعه، نمایندگان مجلس و غیره انجام نمی دهد.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از انتصابات اخیر در شهرستان پیشوا موجب اعتراض و ناراحتی مردم متدین این شهرستان شده است.

وی ادامه داد: به منظور پاسخگویی وزیر کشور به انتصاب اخیر در شهرستان پیشوا، طرح سوال از وزیر کشور در دستور کار مجلس قرار گرفته است.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: طرح سوال از وزیر کشور با جدیت پیگیری می شود و وی باید با حضور در مجلس به بی توجهی به نظرات و دغدغه های مردم و بزرگان شهر پاسخ دهد.

وی با تأکید بر این نکته که خواسته مردم و بزرگان شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک، انتخاب مدیران بومی است، بیان داشت: مدیران بومی از مشکلات شهرستانی بیش از مدیران غیر بومی آگاهی دارند و زودتر می توانند با مردم ارتباط برقرار کنند اما در دولت کنونی مشورتی برای انتخاب مدیران ادارات و نهادهای مختلف نمی شود.

کد خبر 3706885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha