۲۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۹:۳۵

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شوشتر:

یکی از مطالبات جدی مردم شوشتر بیمارستان جدید خاتم الانبیاست

یکی از مطالبات جدی مردم شوشتر بیمارستان جدید خاتم الانبیاست

شوشتر ـ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شوشتر گفت: یکی از مطالبات جدی مردم شهرستان بیمارستان جدید خاتم الانبیاست که هزینه ساخت آن ۵۹ میلیارد بوده اما تاکنون سه میلیارد به این پروژه اختصاص داده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد ابول نژادیان عصر امروز پنج شنبه در مراسم افتتاحیه دانشگاه علوم پزشکی شوشتر اظهار کرد: با وجود تحولات عظیمی که طرح تحول نظام سلامت در بخش درمان و سلامت ایجاد کرد اما هنوز هم مسائل، مشکلات و کمبود منابع داریم. همچنین نیاز به نیروی انسانی و جذب پزشک داریم و با این وجود تلاش خود را در راستای بهبود شرایط به کار خواهیم گرفت.

وی افزود: این دانشگاه از ابتدای سال جاری به عنوان دانشکده مستقل در وزارت شناخته شده و از خردادماه نیز با ابلاغ اعتبار مستقل با چارت کاری آغاز به کار کرد، امیدواریم بتوانیم بعد از این با وضعیت بهتری به مردم خدمات رسانی کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شوشتر اضافه کرد: بخش اطفال بیمارستان خاتم الانبیا که یکی از زیباترین بخش های اطفال استان است را با ۵۰۰ متر و اعتبار ۴۷۵ میلیون و کلینیک تخصصی و فوق تخصصی با ۲۲۵ متر و اعتبار ۱۲۰ میلیون تومان امروز افتتاح می شوند.

ابول نژادیان گفت: افتتاح بخش اندوسکپی بیمارستان خاتم الانبیا، آغاز عملیات ساخت اورژانس جدید بیمارستان خاتم الانبیا با یک هزار و ۳۹۲ مترمربع و اعتبار دو میلیارد تومان، کلنگ زنی مجتمع تصویر برداری و ام.آر.آی بیمارستان خاتم الآنبیا با مساحت ۵۰۰ مترمربع، محوطه سازی و زیباسازی فضای فیزیکی و نصب تابلو جدید بیمارستان، بازسازی و راه اندازی کامل مدیریت فوریت های پزشکی و آغاز عملیات احداث پایگاه دو شهری اورژانس ۱۱۵ در منطقه دروازه نیز را امروز آغاز خواهیم کرد.

وی ادامه داد: همچنین افتتاح ساختمان جدید پایگاه جاده ای اورژانس نفت سفید، آغاز بازسازی و راه اندازی ساختمان دانشکده مامایی و پرستاری، افتتاح فاز دو اورژانس بیمارستان الهادی(ع)، آغاز عملیات احداث مرکز بهداشتی درمانی روستایی درب خزینه با ۴۵۰ متر و اعتبار ۶۳۵ میلیون و آغاز عملیات احداث مرکز بهداشتی درمانی روستایی شهرک اندیشه با ۴۵۰ متر و ۵۳۰ میلیون تومان اعتبار از دیگر برنامه های در دستور کار مراسم امروز است.

ابول نژادیان تصریح کرد: مردم شوشتر چون مرکز تصویربرداری سی. تی اسکن و ام.آر.آی نداشتند باید به اهواز و یا دزفول می رفتند، به خاطر این مشکل حتی متخصص و جراح مغز و اعصاب نیز به شهرستان تعلق نمی گرفت که برای همین با کمک هیئت امنا دستگاه سی. تی. اسکن را خریداری و عملیات نصب آن را شروع کردیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شوشتر ادامه داد: ساختمان ام.آر.آی را نیز با همکار خیران تملک کردیم و وزارت نیز هزینه ای برای خرید دستگاه اختصاص داده ولی باز کافی نیست، بنابراین از استانداری خوزستان تقاضای تامین اعتبار را داریم.

وی تاکید کرد: یکی از مطالبات جدی مردم شهرستان شوشتر بیمارستان جدید خانم الانبیاست که با ۱۹۷ تختخواب تدوین و کار ساخت آن از سال ۸۹ شروع شد، تا سال گذشته تنها سه میلیارد به این پروژه اختصاص دادند در صورتی که هزینه کل ساخت آن ۵۹ میلیارد می شود و جالب اینکه از این سه میلیارد هم فقط ۳۲۰ میلیون پرداخت شده است.

کد خبر 3713627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha