۱۳ مرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۳۳

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس:

لزوم ایجاد صنایع تبدیلی بخش کشاورزی در شهرستان‌های سلسله و دلفان

لزوم ایجاد صنایع تبدیلی بخش کشاورزی در شهرستان‌های سلسله و دلفان

خرم آباد- نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است در دو شهرستان سلسله و دلفان صنایع تبدیلی با ارائه تسهیلات ارزان قیمت ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رستمیان ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه اشتغال استان به دغدغه های مقام معظم رهبری در مسائل اقتصادی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه رهبر انقلاب می فرماید من به آینده و اقتصاد کشور امیدوارم لذا هیچکس حق ندارد در استان بذر یاس و ناامیدی بپاشد زیرا از این طریق چیزی درو نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه در بخش احیا ظرفیت های راکد استان کارهای بزرگی صورت گرفته است، بیان داشت: تعداد زیادی از طرح هایی که سال های گذشته تعطیل و معطل مانده بودند به شکوفایی رسیده به‌طوریکه اکنون سر و صدای ماشین آلات شهرک های صنعتی که روزی به آرامستان تبدیل شده بودند به گوش می رسد.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی به وقوع آتش سوزی های اخیر در جنگل های استان اشاره کرد و گفت: آتش سوزی جنگل ها و مراتع تنها مختص لرستان و ایران نبوده بلکه در اکثر کشورهای دنیا با وجود تجهیزات پیشرفته شاهد آتش سوزی و از بین رفتن جنگل ها هستیم و اینکه آتش سوزی ها در لرستان پس از چند ساعت خاموش و با افراد خاطی برخورد می شود نشان دهنده تلاش مسئولین ذی ربط در این بخش است.

رستمیان با بیان اینکه انتقاد باید پایه علمی و اجرایی داشته باشد، عنوان کرد: مدیری که از جنس اجرا باشد در میدان عمل شتاب زده حرف نمی زند و مسائلی نمی گوید که باعث سردی مسئولان استان شود.

وی افزود: مطالبات ما نمایندگان از مدیران از جنس مطالبات مردم بوده و ما نمایندگان می خواهیم سنگ های جلوی پای مدیران را برداریم لذا مدیران بدانند نمایندگان پشتوانه و یاری گر آن ها بوده و تسهیلاتی برای آن ها در وزارتخانه ها ایجاد می کنند.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در بحث اشتغال و سرمایه گذاری مشکلات زیرساختی زیادی در استان وجود داشته که یک شبه حل نمی شوند، اظهار داشت: شهرستان نورآباد در بحث خیاطی، دوزندگی و کارگاه های پوشاک می تواند یکی از قطب های مطرح استان باشد و اگر دو سوله موجود در این شهرستان که در رهن بانک ها قرار دارند برای ایجاد کارگاه های پوشاک درنظر گرفته شود قول خواهیم داد حدود هزار شغل برای بانوان نورآبادی فراهم شود.

رستمیان پیشنهاد داد شهرستان های سلسله و دلفان به عنوان پایلوت کشاورزی استان انتخاب شوند و اضافه کرد: لازم است در این دو شهرستان صنایع تبدیلی با ارائه تسهیلات ارزان قیمت ایجاد شود.

کد خبر 3730866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha