۲۱ مرداد ۱۳۹۵، ۸:۰۰

معاون هنری وزیر ارشاد:

جشنواره تئاتر رضوی باید در بجنورد پایدار بماند

جشنواره تئاتر رضوی باید در بجنورد پایدار بماند

بجنورد- معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به توفیقاتی که جشنواره تئاتر رضوی در خراسان شمالی به دست آورده است، گفت: تئاتر رضوی باید در بجنورد پایدار بماند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی مرادخانی شب گذشته در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره تئاتر رضوی با اشاره به اینکه اتفاقات خوبی در حوزه تئاتر دینی با برگزاری جشنواره تئاتر رضوی افتاده است، اظهار کرد: این اتفاقات نویدبخش این است که تئاتر رضوی باید در بجنورد پایدار بماند.

مرادخانی با تأکید بر اینکه کمک می‌کنیم تا این جشنواره در خراسان شمالی ادامه‌دار باشد، افزود: نام امام رضا (ع) بر روی جشنواره مایه برکت است.

وی اظهار داشت: آمادگی داریم برای دوره بعدی جشنواره تئاتر رضوی امکانات گسترده‌تری را فراهم کنیم تا ذیل نام امام رضا(ع) این جشنواره سال‌به‌سال موفق‌تر به رسالت خود عمل کند.

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه حضور نام‌آوران هنر در عرصه‌های بازیگری، تئاتر، خوشنویسی و... در جشنواره تئاتر رضوی توانست منجر به ارائه کاری شایسته شود، گفت: این جشنواره در سطح ملی به‌خوبی رسالت خود را انجام داده است و برخی آثار آن‌قدر زیباست که قابلیت نمایش در سراسر کشور رادارند.

وی بابیان اینکه تئاتر محل چالش و بروز حوادث اجتماعی است، بیان داشت: ذات تئاتر برخاسته از مسائل فلسفی و هنری است که به ارتقای معرفت در جامعه منجر می‌شود.

مراد خانی با ابراز امیدواری از اینکه جشنواره تئاتر رضوی بتواند ذات هنر را به نمایش بگذارد عنوان کرد: چقدر خوب است که این ظرفیت هنر را در حوزه تئاتر دینی پیاده‌سازی کنیم.

وی اظهار داشت: جشنواره تئاتر رضوی توانایی این را دارد که در یک فضای بین‌المللی برگزار شود و آمادگی نسبی در این خصوص وجود دارد.

مرادخانی با اشاره به اینکه تئاتر رضوی که اکنون به یک جشنواره شایسته و آبرومند تبدیل‌شده است، گفت: با بین‌المللی شدن جشنواره، تئاتری درخور مردم علاقه‌مند بجنورد برگزار شود.

کد خبر 3738137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha