۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۵۱

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

دشمنان در آستانه انتخابات ۹۶ به دنبال حاشیه سازی هستند

دشمنان در آستانه انتخابات ۹۶ به دنبال حاشیه سازی هستند

تبریز- رئیس بسیج دانشجویی کشور گفت: هم اکنون دشمنان با همراه کردن منافقان سعی در حاشیه سازی در آستانه انتخابات ۹۶ دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، داوود گودرزی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وجه مشترک جریان رسانه ای  دانشجویی مساله آینده انقلاب اسلامی است که امسال در سی و هشتمین سال انقلاب در اوج تهدید و فرصت ها قرار گرفته ایم چرا که از سویی تهدیدها جدی بوده و از سوی دیگر هیچ سال همانند امسال فرصت برای توسعه کشور نداشته ایم.

وی ادامه داد: توام بودن فرصت و تهدید، هوشمندی، مهارت، هم فکری و هماهنگی می طلبد و اینکه مقام معظم رهبری بر روی گفتمان انقلاب تاکید داشته اند نشان دهنده این مهم است که با یک رفتار معمولی نمی توان در مقابل تهدیدها ایستادگی کرد.

گودرزی تببین واقعیت دشمن را یکی از عوامل موثر در تقویت انقلاب دانسته و افزود: باید چالش ها، فرصت و تهدیدها را خوب شناخته و با روحیه مجاهدانه پیش برویم.

باید دایره بسیج را گسترده تر کنیم

وی در خصوص تفکر بسیجی نیز گفت: بسیج یک تفکر است و بنا به گفته مقام معظم رهبری هر کس که کشور و مردم را دوست دارد بسیجی است به همین دلیل باید چتر و دایره بسیج را به شکل گسترده تری باز کنیم.

رئیس بسیج دانشجویی کشور با اشاره ای به ضرورت فرصت دادن به دانشجویان گفت: بارها به روسای دانشگاه گفته ایم که اجازه صحبت کردن و نظر دادن را به دانشجویان بدهند چرا که جوانی که شجاعت پرسیدن و جسارت انقلابی داشته باشد در آینده می تواند مدیر خوبی باشد.

وی افزود: باید بستری را فراهم کنیم تا دانشجو بتواند آزادانه حرف بزند و در دانشگاه نیز فضای منطقی ایجاد شود، از سویی مسئولان باید در محیط دانشگاه ها حضور یافته و پاسخگوی سوالات متعدد دانشجویان باشند اما تمامی دولت ها در این زمینه ضعیف عمل کرده اند.

آموزش ۱۴ هزار دانشجو در قالب طرح ولایت و خط امام در کشور

گودرزی همچنین از آموزش ۱۴ هزار دانشجو در قالب طرح ولایت و خط امام در کشور خبر داد و گفت: این طرح ها در مدت زمان ۱۰ تا ۴۰ روز برگزار شده و در طول آن ها نیز آموزشات لازم برای ایجاد روحیه مطالبه گری در دانشجویان را ارائه خواهیم داد.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص فایل صوتی که اخیرا از سوی منافقان از آیت الله منتظری پخش شده است، نیز گفت: تا انتخابات ۹۶ شاهد سوژه سازی های زیادی از سوی منافقان و دشمنان نظام خواهیم بود و جریان غیرانقلابی جریان سازی می کند تا ما را از مطالبات اصلی در کشور دور نگه دارد.

در آستانه انتخابات ۹۶ نباید وارد حاشیه شویم

رئیس بسیج دانشجویی کشور ادامه داد: باید مشکلات اساسی کشور را مطالبه کنیم و نباید یک مساله حاشیه ای به یک مساله مهم کشوری تبدیل شود اما دشمنان نیز باید آگاه باشند که موضوع بدی را برای تفرقه افکنی انتخاب کرده اند چرا که ملت ایران با هر سلیقه ای در برابر کشتار منافقان در کشور در طول سال های گذشته اتفاق نظر دارند.

وی با بیان اینکه عملکرد منافقان جای دفاع ندارد، گفت: ما ۱۷ هزار شهید ترور در داخل کشور داده ایم که همه آن ها کار منافقان بوده است.

آزادی بیان برای افرادی با تمامی سلایق سیاسی

گودرزی افزود: هم اکنون برای تمامی افراد با سلایق سیاسی مختلف ازادی بیان وجود دارد حتی بسیاری از اساتید هم اکنون در دانشگاه ها تدریس می کنند که شاید اصل نظام را نیز قبول ندارند و می توان به جرات گفت که با کسی به دلیل سلایق سیاسی مختلف برخورد نکرده ایم.

وی با بیان اینکه برخی ها به دنبال صدمه زدن به نظام هستند، گفت: از هم اکنون طراحی های سنگینی برای انتخابات ۹۶ صورت می گیرد و دشمنان همراه با منافقین سعی در صدمه زدن به کشور دارند که اگر در برابر این امور هوشمندی نشان ندهیم مثل این است که در پازل دشمن حرکت کرده ایم.

کد خبر 3739965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha