۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۷:۲۸

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان:

پردیس تولید محتوای دیجیتال در دانشگاه‌های اصفهان راه‌اندازی شد

پردیس تولید محتوای دیجیتال در دانشگاه‌های اصفهان راه‌اندازی شد

اصفهان-مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات اصفهان گفت:سه مرکزدانشگاهی درحوزه بازی‌های رایانه‌ای،تولیدمحتوای دیجیتالی فناوری‌های نوین شهری و تولیدمحتوا درحوزه سلامت الکترونیک راه‌اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد امیدی ظهر دوشنبه در آئین بهره برداری از ۷۳۴ طرح مخابراتی استان اصفهان با اشاره به پتانسیل بالای نیروی انسانی در استان اصفهان اظهار  داشت: از این رو توسعه کسب و کار مبتنی بر فناوری اطلاعات در دستور کار ما در استان اصفهان قرار دارد.

وی با بیان اینکه امروز قراردادها و تفاهم‌نامه‌های خوبی بین شهرداری، همراه اول، دانشگاه صنعتی، شهرک علمی و تحقیقاتی و انجمن صنفی رایانه‌ای استان اصفهان منعقد می‌شود، افزود: از این رو باید توجه داشته باشیم که تولید محتوای دیجیتال یکی از دغدغه‌های بخش خصوصی است که امیدواریم با توجه به این تفاهم‌نامه‌ها محقق شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان با اشاره به اینکه راه‌اندازی پردیس تولید محتوا در استان اصفهان به عنوان یک موضوع اساسی تلقی می‌شود، ابراز داشت: از این رو سه مرکز دانشگاهی در حوزه بازی‌های رایانه‌ای، تولید محتوای دیجیتالی فناوری‌های نوین شهری و تولید محتوا در حوزه سلامت الکترونیک راه‌اندازی شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی برای حضور سرمایه‌گذاران موفق بخش خصوصی برای فعالیت در استان اصفهان نیز در دستور کار قرار دارد، بیان داشت: در این زمینه تاکنون همکاری‌های خوبی بین اتاق بازرگانی و نظام صنفی رایانه‌ای استان اصفهان اتفاق افتاده است.

امیدی با بیان اینکه شهرداری اصفهان نیز با راه‌اندازی مرکز فناوری‌های نوین شهری اقدامات شایسته‌ای را در راستای تولید محتوای دیجیتالی و کاربردی مناسب در دستور کار قرار داده است، گفت: باید توجه  داشت که در این مرکز علاوه بر کارآفرینی در حوزه پژوهش نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: برنامه‌ریزی‌های ما بر اساس توسعه فضای کسب و کار در حوزه فناوری اطلاعات در استان اصفهان است. 

کد خبر 3748871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha