۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۰۵

بهرام عظیمی به مهر گفت:

آخرین جشن مستقل انیمیشن برگزار می‌شود/ اهدای ۷ جایزه

آخرین جشن مستقل انیمیشن برگزار می‌شود/ اهدای ۷ جایزه

مسئول برگزاری جشن انیمیشن هجدهمین جشن خانه سینما با اشاره به اهدای ۷ جایزه در این جشن بیان کرد امسال آخرین سالی است که جشن مستقل انیمیشن برگزار می شود.

بهرام عظیمی مسئول جشن انیمیشن هجدهمین جشن خانه سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مراسم این جشن در روز سه شنبه نهم شهریور ماه برگزار می شود، گفت: این مراسم ساعت ۲۰ سه شنبه نهم شهریور ماه در سالن ایوان شمس برگزار می شود. همچنین اجرای این مراسم برعهده امیرحسین مدرس است.

وی تاکید کرد: در این دوره از جشن انیمیشن، برای اولین بار جایزه ای برای بخش فیلم های سینمایی انیمیشن در نظر گرفته شده است که به بهترین فیلم اهدا می شود. در واقع این جایزه به این دلیل انتخاب شده است که فیلم های سینمایی انیمیشن باید در بخش داوری از فیلم های کوتاه جدا باشند.

مسئول جشن انیمیشن هجدهمین جشن خانه سینما بیان کرد: در این دوره از جشن، ۳۸ اثر به بخش مسابقه راه پیدا کرده اند که در نهایت ۷ جایزه اصلی اهدا می شود.

عظیمی با اشاره به اینکه در این مراسم بزرگداشت و یا تجلیلی نخواهند داشت، گفت: امسال آخرین سالی است که جشن انیمیشن به صورت مستقل برگزار می شود و از سال دیگر این جشن در دل جشن خانه سینما خواهد بود.

کد خبر 3753041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha