۱۰ شهریور ۱۳۹۵، ۸:۴۰

رئیس بیمارستان شهید قاضی سنندج:

بیمارستان صحرایی با کادر پزشکی مجرب در سروآباد برپا می شود

بیمارستان صحرایی با کادر پزشکی مجرب در سروآباد برپا می شود

سنندج - رئیس بیمارستان شهید قاضی سنندج گفت: در راستای خدمت رسانی به مردم، بیمارستان صحرایی با کادر پزشکی مجرب در شهرستان سروآباد برپا می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت المقدس کردستان، حسین کرمی در این رابطه گفت: متخصص ارتوپدی، متخصص کودکان، زنان و زایمان، متخصص داخلی و بیماری‌های عفونی، متخصص گوش و حلق و بینی، متخصص مغز و اعصاب، متخصص چشم پزشکی و خدمات الکتیو کودکان در این بیمارستان به مردم سروآباد خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: این بیمارستان از اول تا هفتم مهرماه، آماده خدمات‌رسانی به مردم شریف سروآباد است و تمام تلاش سپاه در جهت محرومیت‌زدایی، امیدبخشی به امنیت پایدار و خدمات‌رسانی به مردم مناطق محروم است تا شرایط درمانی مطلوب و موثری را برای مردم منطقه به ارمغان آوریم.

 رئیس بیمارستان شهید قاضی سنندج اضافه کرد: این رزمایش با هفت بیمارستان و در سه استان کردستان، کرمانشاه و آذربایجان‌غربی به صورت کشوری برگزار می‌شود که یکی از این بیمارستان‌ها بر عهده بیمارستان شهید قاضی سنندج است.

 وی بیان کرد: کار غربالگری مردم منطقه توسط پزشکان بیمارستان صحرایی انجام شده است، کلیه خدمات پزشکی به صورت رایگان در اختیار مردم انجام خواهد گرفت، اما اشخاصی که غربالگری نشده‌اند، پزشکان عمومی کار غربالگری آنها را در بیمارستان صحرایی انجام خواهند داد.

 رئیس بیمارستان شهید قاضی سنندج عنوان کرد: چادر امداد پزشکی حلقه درمان را در بیمارستان کامل می‌کند و افرادی که بیماری آنها در محل بیمارستان صحرایی، قابل درمان نیست و یا دارای بیماری صعب‌العلاج هستند، برای انجام ادامه درمان به سنندج و یا بیمارستان بقیه‌الله در تهران برای تکمیل دوره درمان و در صورت لزوم عمل جراحی رایگان اعزام خواهند شد.

 وی هدف از برپایی این بیمارستان را خدمت به مردم مناطق محروم عنوان کرد و گفت: سپاه پاسداران علاوه براینکه یک نهاد نظامی است، یک نهاد فرهنگی و اجتماعی نیز می‌باشد و یکی از مصادیق بارز فعالیت‌های اجتماعی، فعالیت‌های مردم‌یاری است و یکی از مصادیق فعالیت‌های مردم‌یاری نیز ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم است، بنابراین سپاه پاسداران در راستای مردم‌یاری به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم می‌پردازد و در ایجاد امنیت پایدار نقش بسزایی دارد.

کد خبر 3757086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha