۱۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۶:۱۵

امام جمعه موقت اصفهان:

مساجدی که از انقلاب حمایت نمی کنند «مسجد ضرار» هستند

مساجدی که از انقلاب حمایت نمی کنند «مسجد ضرار» هستند

اصفهان - امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه در برخی مساجد به جای حمایت از انقلاب علیه نظام و رهبری نیز فعالیت هایی صورت می گیرد، گفت: این مساجد مصداق بارز، مساجد ضرار هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌ الاسلام سید مجتبی میردامادی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر اصفهان با اشاره به تشریفات بسیار برای ازدواج جوانان، اظهار داشت: این تشریفات باید از سوی خود مردم برداشته شود تا امر ازدواج در جامعه آسان شود که در این صورت دیگر ازدواج برای هیچ کس دشوار نیست.

وی در بخش دیگری از خطبه های خود به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص مذاکرات اشاره داشت و گفت: امریکا در بحث مذاکره به دنبال سلطه بود چراکه این کشور جز نوکری چیز دیگری از سایر کشورها نمی خواهد.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه امریکا قصد حل مسئله هسته ای را نداشت، افزود: آنها در سایر کشورها هم شعار آزادی سر داده اند اما نتیجه این شعارها را در سوریه، عراق و برخی کشورهای منطقه مشاهده می کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز امریکا در رقابت های انتخاباتی برای ریاست جمهوری به سر می برد اما باید هشیار باشیم که هیچ یک از دو حزب این کشور بر دیگری ارجحیت ندارد.

میردامادی به جنایات آل سعود و دستور امریکا برای شهادت زائران خانه خدا نیز اشاره داشت و افزود: بنده خود شاهد تیراندازی در خیابان های مکه بودم و دیدم که همه خیابان های این شهر پر از جنازه شده است.

وی به لزوم تقویت بنیه دفاعی کشور در برابر متخاصمان نیز اشاره و اظهار کرد: قدرت ما باید به اندازه ای باشد که فکر تجاوز از سر دشمن بیرون برود و به تعبیر رهبر معظم انقلاب ما اکنون در شرایطی قرار داریم که هم دفاع می کنیم و هم ضربه ای شدیدتر به دشمن می زنیم.

امام جمعه موقت اصفهان همچنین با بیان اینکه در برخی مساجد به جای حمایت از انقلاب علیه نظام و رهبری نیز فعالیت هایی صورت می گیرد، تصریح کرد: این مساجد مصداق بارز، مساجد ضرار هستند.

کد خبر 3758951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha