۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۵:۳۱

آمادگی چینی ها برای سرمایه گذاری در صنعت نساجی بوشهر

 آمادگی چینی ها برای سرمایه گذاری در صنعت نساجی بوشهر

بوشهر- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در نشستی با هیات سرمایه گذاران چینی در بوشهر، آنها برای سرمایه گذاری ۵۰ میلیون دلاری در صنعت نساجی این استان اعلام آمادگی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، سید حسین حسینی محمدی افزود: کشور چین در زمان تحریم ها شریک تجاری خوب و قابل اطمینانی برای جمهوری اسلامی ایران بود.

وی اضافه کرد: استان بوشهر دارای زیرساخت های مهم در حوزه سرمایه گذاری است که تسهیلات لازم برای فعالان و صنعتگران فراهم کرده است.

حسینی محمدی با بیان اینکه صنایع نساجی بخش بزرگی از صنعت را به خود اختصاص داده است ، گفت: این صنعت ضمن اینکه زمینه اشتغالزایی مطلوبی دارد، از ارز آوری و بازار فروش قابل ملاحظه ای برخوردار است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: سرمایه گذاران چینی با بررسی امکانات و ظرفیت های اقتصادی استان بوشهر برای فعالیت در صنعت نساجی این استان اعلام آمادگی کردند.

رئیس هیات سرمایه گذاران چینی نیز در این نشست با اعلام آمادگی برای فعالیت اقتصادی و صنعتی در بوشهر اعلام کرد شرکتی که به نمایندگی از آن به ایران سفر کرده، می تواند ۵۰ میلیون دلار در استان بوشهر در زمینه صنایع نساجی سرمایه گذاری کند.

کد خبر 3759426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha