۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۳۴

وزیر کشور:

مجوز سرمایه گذاری در کشور باید یک روزه صادر شود

مجوز سرمایه گذاری در کشور باید یک روزه صادر شود

قزوین-وزیر کشور گفت: تکلیف برنامه پنجم ایجاد پنجره واحد در همه استان ها و تسهیل در سرمایه گذاری است و در این راستا باید همه مجوزهای سرمایه گذاری یک روزه صادر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی صبح پنجشنبه در مراسم افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری استان قزوین اظهار کرد: با راه اندازی پنجره واحد در استان گام ارزشمندی برای تسهیل در امر سرمایه گذاری ایجاد شده و ما وظیفه داریم سرعت کارها را در این زمینه بالا ببریم.

وی افزود: یکی از مشکلات حوزه اقتصاد ما طولانی بودن زمان دریافت مجوزهای سرمایه گذاری است اما در سال های اخیر با حمایت دولت برخی، گام های خوبی برای تسریع در سرمایه گذاری تولید و اشتغال برداشته اند.

وزیر کشور یادآور شد: باید مجوزهای سرمایه گذاری در یک روز صادر شود و خوشبختانه این کار در استان های آذربایجان شرقی و کرمان عملیاتی شده و قزوین هم با ظرفیت های خوبی که دارد باید در این راستا عمل کند.

وی یادآور شد: هر کسی که برای سرمایه گذاری به استان قزوین می آید باید در یک روز کارهایش انجام شود و مرکز خدمات سرمایه گذاری استان در این مسیر حرکت کند.

وی تصریح کرد: قزوین با نزدیک به بازار تهران و استان های همجوار ظرفیت و موقعیت بسیار خوبی دارد اما لازم است برای احداث فرودگاه در قزوین نیز اقدام کنید.

رحمانی فضلی اظهار داشت: داشتن یک فرودگاه کوچک در قزوین می تواند کمک موثری در حوزه حمل و نقلی و اقتصاد کشور ایفا کند.

وی افزود: از نگاه دولت تهران دیگر نباید بیش از این بزرگ و گسترده شود و سرمایه گذاری ها باید خارج از پایتخت صورت گیرد که در این صورت قزوین موقعیت بسیار مناسبی دارد و می تواند زمینه جذب سرمایه‌گذاران مختلف را ایفا کند.

وزیر کشور دقایقی پیش در همایش شهرداران و دهیاران شرکت کرد.

کد خبر 3764408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha