۱۵ شهریور ۱۳۸۵، ۹:۵۳

حداد عادل در آغاز جلسه علني امروز مجلس:

دموكراسي غربي توان اداره جهان و سعادت بشر را ندارد/ سرانجام ايمان به خدا بايد اساس اداره جهان قرار گيرد

دموكراسي غربي توان اداره جهان و سعادت بشر را ندارد/ سرانجام ايمان به خدا  بايد اساس اداره جهان قرار گيرد

رئيس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به فرا رسيدن نيمه شعبان گفت: پيام ملت ايران در جشن و سرور ميلاد حضرت مهدي (عج) اين است كه درمان دردهاي جهان دين و دينداري است واعتقاد به مهدويت اعتقاد به اين حقيقت است كه سرانجام بايد ايمان به خدا اساس اداره جهان قرار گيرد.

به گزارش خبرنگار پارلماني"مهر"، رئيس مجلس شوراي اسلامي در آغاز جلسه علني امروز ، با اشاره به ميلاد حضرت مهدي (عج) و تبريك اين روز به همه مسلمانان جهان ملت ايران، مقام معظم رهبري و نمايندگان مجلس اظهار داشت: ملت ما جشن و سرور خود رادر ايام ميلاد امام دوازدهم به اوج مي رساند و با دين و دينداري است و اعتقاد به مهدويت اعتقاد به اين حقيقت كه سرانجام بايد ايمان به خدا اساس اداره جهان قرار گيرد.

وي افزود: اين حقيقتي است كه هر چه زمان بيشتر مي گذرد بيشتر ثابت مي شود. امروز به خوبي آشكار شده كه نه علم، نه دموكراسي، نه آزادي و نه چيزهاي ديگري كه امروز درغرب به جاي خدا نشسته اند، هيچ كدام توانايي اداره جهان را ندارند و سعادت را براي انسان تامين نمي كنند و تنها ايمان به خداست كه مي تواند انسان را نخست در درون اصلاح كند، اگر جان اصلاح شود جهان اصلاح مي شود.

حداد عادل ابراز اميدواري كرد تا ملت ايران منتظران خوبي براي آن حضرت باشند و با اصلاح خود زمينه ظهور آن مصلح را فراهم كنيم.

رئيس مجلس با اشاره به 17 شهريور و تعبيرامام راحل از اين روز به ايام الله اظهار داشت: آن روز بزرگ روز حماسه روز خون وشهادت عده اي از بهترين جوانان اين مرز و بوم در مقابل حكومت ستم شاهي است.

وي افزود: 17 شهريور روزي است كه تهران و 11 شهر ديگر ايران با اعلام حكومت نظامي زير چكمه هاي مزدوران رژيم قرار گرفت و روزي كه ملت با مقاومت خود پرده سپاه ظلم و ظلمت ستم شاهي را از هم دريد.

حداد عادل تصريح كرد: از بعد از 17 شهريور بود كه خون در رگ هاي ملت به جوش آمد و آتشي روشن شد كه تا نابودي رژيم شاهنشاهي در 22 بهمن ادامه يافت.

وي اين روز را گرامي داشت و گفت: به مقام شهداي 17 شهريور اداي احترام مي كنيم و ياد امام راحل را گرامي مي داريم.

رئيس مجلس در خصوص پخش اسامي نمايندگان كارت نزده در مجلس كه توسط خود وي و از تريبون مجلس اعلام شده در بخش خبري 30/20، خاطر نشان كرد: در بررسي كه صورت گرفت آقايان طلايي نيك نماينده كبودرآهنگ و افشاري نماينده سيمرم از آن ليست مستثني هستند. 

کد خبر 376773

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha