۲۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۵۹

کنگره استانی تاریخ معماری و شهرسازی ایران فراخوان شد

کنگره استانی تاریخ معماری و شهرسازی ایران فراخوان شد

قم - دبیر علمی کنگره استانی تاریخ معماری و شهرسازی ایران گفت: فراخوان کنگره استانی تاریخ معماری و شهرسازی ایران اعلام شده و کنگره ۳۰ دی ماه در قم برگرار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیده شبنم فاطمی در مصاحبه مطبوعاتی که ظهر سه‌شنبه در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم برگزار  شد، اظهار داشت:  کنگره استانی تاریخ معماری و شهرسازی ایران با هدف جمع‌آوری تاریخ شفاهی قم ۳۰ دی‌ماه سال جاری در استان قم برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: فراخوان شرکت در این کنگره اعلام شده و علاقمندان در هشت محور می‌توانند درخصوص استان قم مقالات خود را ارسال کنند.

دبیر علمی کنگره استانی تاریخ معماری و شهرسازی ایران ابراز  کرد: حوزه‌های فرهنگی طبیعی، شهرها و روستاهای تاریخی، منظره فرهنگی و منظر شهری تاریخی، سازه در تاریخ معماری و شهرسازی، باستان شناسی، معماری و شهرسازی،‌ میراث معماری و شهرسازی مدرن، میراث فرهنگی ناملموس‏ و راه‌های فرهنگی و عناصر وابسته محورهای فراخوان است که باید مقالات در این محورها با محوریت استان قم ارسال شوند.

وی بیان کرد: مقالات باید تا اول دی‌ماه به دبیرخانه کنگره به نشانی قم، خیابان انقلاب، کوچه ۱۷، خانه تاریخی زند ارسال شوند.

فاطمی افزود: در تلاش هستیم تا با برگزاری این کنگره تاریخ شفاهی قم تدوین شود و در اختیار پژوهشگران قرار گیرد.

دبیر علمی کنگره استانی تاریخ معماری و شهرسازی ایران تصریح کرد: مقالات برتر به کنگره بین‌المللی که سال آینده در شهرستان بم برگزار می‌شود ارسال خواهد شد.

کد خبر 3773652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha