۶ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۷

آغاز مرحله نهایی سومین دوره جام بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس

آغاز مرحله نهایی سومین دوره جام بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس

پس از برگزاری دوره مقدماتی سومین دوره بازیهای رایانه‌ای خلیج فارس از تاریخ ۲۲ لغایت ۲۸ شهریورماه در سراسر کشور، نفرات برگزیده مسابقات مشخص و به مرحله پایانی راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، نفرات برگزیده از تاریخ سوم مهرماه در مجتمع تجاری کوروش تهران مسابقات خود را آغاز کرده‌اند و تا تاریخ ۱۰ مهر نفرات برتر این دوره مشخص خواهند شد.

مراسم اختتامیه روز ۱۱ مهرماه در محل برگزاری مسابقات نهایی برگزار و جوایز نفرات برتر اهداء خواهد شد.

حسین کیایی دبیراجرایی مسابقات خلیج فارس در رابطه با برگزاری این دوره از مسابقات عنوان کرد: این مسابقات هر ساله بصورت سراسری در کشور با حمایت و سیاست گذاری مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، شبکه ملی فرهنگ و بنیاد ملی بازیهای رایانه‌ای با هدف غنی‌سازی اوغات فراقت نوجوانان و جوانان برگزار می شود.

دبیر اجرایی مسابقات به تغییرات این دوره نسبت به دوره‌های قبلی اشاره کرد و افزود: در این دوره سعی کردیم مسابقات را با بالاترین استانداردهای روز دنیا برگزار کنیم و با توجه به برگزاری مسابقات در سالن سینمایی این امکان را برای پلیرها و بازدیدکننذگان فراهم کردیم تا بازی‌ها را از طریق پرده نمایش دنبال کنند.

وی اشاره کرد: در این دوره به منظور حمایت از تولیدات داخلی و همچنین تبلیغ بیشتر بازیهای ایرانی، سه بازی ایرانی را در تورنمنت قرار دادیم که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت، همچنین تمامی رشته بازیهای گروهی این دوره از مسابقات دارای ویرایش خلیج فارس است.

گفتنی است این دوره از مسابقات در ۸ رشته بازی بصورت انفرادی و گروهی بر روی دو پلت فرم کنسول و دسکتاپ برگزار خواهد شد، و برای بازیکنانی که از شهرهای دیگر به تهران آمده اند اسکان در نظر گرفته شده است.

کد خبر 3780442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha