۷ مهر ۱۳۹۵، ۲۰:۰۹

با معرفی نفرات برتر؛

اختتامیه هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی بسیج در کرمانشاه برگزار شد

اختتامیه هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی بسیج در کرمانشاه برگزار شد

کرمانشاه- اختتامیه مرحله استانی هشتمین جشنواره دو سالانه هنرهای تجسمی بسیج با معرفی نفرات برتر در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره دو سالانه هنرهای تجسمی بسیج عصر چهارشنبه با حضور صلاح الدین قره تپه، مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه، سردار شاه ویسی از فرماندهان پیشکسوت و عالی رتبه هشت دوران دفاع مقدس و جمعی از هنرمندان بسیجی استان کرمانشاه در محل تالار وحدت دانشکده فرهنگ و هنر علمی کاربردی کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم از هنرمندان برگزیده مرحله  استانی هشتمین جشنواره دوسالانه هنرهای تجسمی بسیج تقدیر به عمل آمد.

براساس این گزارش، از بشیر نظری، دبیر این جشنواره در استان کرمانشاه تجلیل شد و فریبرز عباسیان داور بخش گرافیک، حمید قالیجاری داور بخش کاریکاتور، محمدرضا نیازی داور بخش نگارگری و محمدرضا محمدی داور بخش نقاشی و طراحی این جشنواره نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.

برگزیدگان نمایشگاه کاریکاتور مرصاد

تجلیل از برگزیدگان کارگاه و نمایشگاه کاریکاتور مرصاد از دیگر بخش های این جشنواره بود و از پویا عبدلی به عنوان نفر دوم و الهام خوش انجام به عنوان نفر سوم تجلیل به عمل آمد. هم چنین در این بخش علیرضا عبدالی و محمد بابایی مهر نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.

حمیدرضا قالیجاری به عنوان داور نمایشگاه و کارگاه آموزشی مرصاد و محمد رسول گودینی به عنوان دبیر برگزاری این کارگاه و نمایشگاه از دیگر تجلیل شدگان در این بخش بودند.

برگزیدگان جشنواره هنرهای تجسمی

در بخش تجلیل از برگزیدگان جشنواره هنرهای تجسمی و در حوزه نقاشی، توران نوری، سارا جوادی و مهناز حسن پور رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و هیئت داوران مشترکا از قدرت قزوینه و خدیجه اسدی به عنوان رتبه چهارم و مشترکا از طیبه حبیبی و زهرا خسروری به عنوان برگزیدگان رتبه پنجم بخش نقاشی تجلیل به عمل آورد.

هیئت داوران هم چنین فرزانه محمدی، مهدی اسدی تبار و حسنا پاشایی را به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم بخش گرافیک معرفی کرد.

سامان احمدی، الهام خوش انجام و راضیه رازقی نیز به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم رشته کاریکاتور مرحله استانی هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی بسیج مورد تقدیر قرار گرفتند.

و نهایتا هیئت داوران از پروین احمدیان، نسرین شادمهر و فاطمه جلیل نژاد به عنوان نفرات اول تا سوم بخش نگاری تجلیل به عمل آورد.

رونمایی از کتاب «کرشمه شقایق» و قطعه موسیقایی «شهید عشق»

رونمایی از کتاب  «کرشمه شقایق» که به زندگی شهیدان هنرمند استان کرمانشاه می پردازد و قطعه موسیقایی  «شهید عشق» اثر هنرمندان انجمن موسیقی سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه با مضمون شهدای مدافع حرم از دیگر بخش های این مراسم بود.

کد خبر 3782090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha