۸ مهر ۱۳۹۵، ۱۳:۴۱

فرمانده انتظامی استان زنجان:

۸۵ درصد جرایم در زنجان کشف شده است

۸۵ درصد جرایم در زنجان کشف شده است

زنجان- فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ۸۵ درصد از جرایم در استان زنجان توسط پلیس طی شش ماهه سالجاری کشف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علیرضا صالحی و فرماندهان ظهر پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، زنجان را جزو استان های امن کشور عنوان کردو افزود: تحقق این امر مهم در راستای تلاش شبانه روزی پلیس بوده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه زنجان جرایم خشن و گروگان گیری ندارد و ادامه داد: احساس امنیت مردم نیاز اصلی است و پلیس برای تحقق این امر مهم با داشتن نیروهای زبده و متخصص توانسته این را تداعی کند.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: استان زنجان مردمی ولایی و حسینی دارد و به رغم افزایش نزاع ها در استان طی شش ماهه سالجاری درصد زیادی از این نزاع ها منجر به صلح و سازش شده است.

صالحی تاکید کرد: خوشبختانه  مردم زنجان اعتماد خوبی به پلیس دارند و این امر درصد موفقیت پلیس را در انجام ماموریت ها را بسیار زیاد کرده است.

فرمانده انتطامی استان زنجان تصریح کرد: امروز پلیس با داشتن نیروهای متخصص توانسته تمام توطئه ها و فتنه های دشمن را در فتنه خنثی کند.

صالحی تصریح کرد: بدون مشارکت مردم کار پلیس بسیار سخت است و اگر این مشارکت نباشد پلیس نمی تواند در ماموریت ها موفق شود  و امروز پلیس در بحث کشف جرایم و کشفیات مواد مخدر عملکرد خوبی داشته است.

وی یاد آورشد: توجه به اخلاق و معنویت بسیار مهم است و دین مداری و اخلاق مداری در بین کار کنان پلیس رو به رشد است.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ۸۵ درصد جرایم در استان زنجان توسط پلیس آگاهی کشف شده است و این امر برای استان بسیار خوب است.

کد خبر 3782494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha