۸ مهر ۱۳۹۵، ۱۴:۴۲

فرمانده انتظامی شهرستان دیر:

۵۰ ویژه برنامه هفته نیروی انتظامی در دیر برگزار می‌شود

۵۰ ویژه برنامه هفته نیروی انتظامی در دیر برگزار می‌شود

بوشهر - فرمانده انتظامی شهرستان دیر گفت: در هفته بزرگداشت نیروی انتظامی در شهرستان دیر بیش از ۵۰ عنوان برنامه پیش بینی شده و اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمید محمدی نسب ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با تبریک هفته ناجا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم با ابراز خرسندی از رضایت مردم از امنیت حاکم بر جامعه و شهرستان دیر، اظهار داشت: در هفته ناجا بیش از ۵۰ برنامه مختلف با شعار «همه باهم برای امنیت و آرامش» در سطح شهرستان دیر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه امنیت یک فرایند مشارکتی است و در این فرایند تمام سازمان‌ها دخیل هستند، خاطرنشان کرد: ایجاد امنیت بدون مشارکت و همراهی مردم با پلیس میسر نمی‌شود، و مردم در ایجاد امنیت نقش موثری دارند و نیروی انتظامی به عنوان حافظ امنیت همواره در کنار مردم بوده است.

کشف همه جرایم خشن در شهرستان

محمدی نسب با بیان اینکه مردم باید خود را جزئی از امنیت بدانند و اجازه تخلف را به هیچ کس ندهند، اظهار داشت: امنیت پایدار از اهداف و وظایف نیروهای انتظامی است و مشارکت همگانی مردم با نیروی انتظامی می‌تواند زمینه‌ساز امنیت باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان دیر با بیان اینکه در شهرستان دیر ۱۰۰ درصد جرائم خشن کشف شده است گفت: در سال اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید ملی داخلی یک ضرورت جدی است و مبارزه با قاچاق کالا در راستای تحقق شعار سال در شهرستان دیر با جدیت دنبال می‌شود.

افزایش اعتماد مردم به پلیس

محمدی نسب با بیان اینکه میزان رضایت مندی مردم از عملکرد کارکنان نیروی انتظامی شهرستان دیر نشان از انجام وظایف در حوزه‌های ماموریتی این سازمان است افزود: در سال جاری ماموریت های پلیس ۱۱۰ افزایش چشم گیری داشته است و این نشانه اعتماد مردم به نیروی انتظامی است.

وی با بیان اینکه اقدامات جزیره‌ای جوابگوی مشکلات اجتماعی نیست، اظهار داشت: در سال جاری با راه‌اندازی کلاس‌های آگاه‌سازی، در زمینه مواد مخدر و فضای مجازی، ویژه دانش آموزان و اولیاء آنها و با همکاری آموزش و پرورش در سطح شهرستان دیر، انقلابی بزرگ به وجود خواهیم آورد.

محمدی نسب مبارزه با مواد مخدر را از اولویت‌های اصلی ناجا برشمرد و افزود: خرده‌فروشان مواد مخدر در شهرستان دیر شناسایی شده‌اند و با آنان برخورد جدی می‌شود که باعث رضایت‌مندی است.

توسعه اقدامات پیشگیرانه

فرمانده انتظامی شهرستان دیر با قدردانی از زحمات و تلاش‌های اصحاب رسانه تصریح کرد: اصحاب رسانه به عنوان بازوان مقتدر پلیس در آگاهی‌رسانی و اطلاع‌رسانی در خصوص عملکرد و اقدامات پیشگیرانه در راستای کاهش جرائم و امنیت اجتماعی است.

محمدی نسب، غبار رویی گلزار شهدا، اجرای صبحگاه عمومی، حضور در مدارس و مناطق، جلسه با اصناف، رژه خودرویی، دیدار با امام جمعه و فرماندار، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه، حضور در مناطق محروم و دیدار با پرسنل دادگستری شهرستان دیر را از جمله برنامه های هفته ناجا در سطح شهرستان دیر عنوان کرد.

کد خبر 3782559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha