۹ مهر ۱۳۹۵، ۹:۴۲

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

خطرنفوذ دشمن جدی است/فعالیت استکبار برای تغییرذائقه فرهنگی ایران

خطرنفوذ دشمن جدی است/فعالیت استکبار برای تغییرذائقه فرهنگی ایران

تهران-سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این نکته که دشمن به دنبال تغییر رویکرد فرهنگی در میان ملت ایران است، گفت: خطرنفوذ دشمن جدی است.

سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این نکته که امروز دشمن سرمایه گذاری هنگفتی برای ضربه زدن به نظام اسلامی از روش های گوناگون و مختلف انجام داده است، اظهار داشت: دشمن به دنبال نفوذ در میان مردم ایران است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: مقام معظم رهبری همواره موضوع شبیخون فرهنگی و جنگ نرم دشمن را مطرح کرده اند و این امر نشان می دهد که خطر نفوذ دشمن جدی است.

وی ادامه داد: دشمن از همه ظرفیت ها و ابزارها برای تغییر رویکرد فرهنگی ملت ایران استفاده می کند و در این راستا بیش از ۱۷۰ شبکه فارسی زبان برای این امر در حال برنامه سازی هستند.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این نکته که خطر نفوذ در میان مسئولان و مدیران بسیار جدی است، اضافه کرد: دشمن تلاش دارد تا به منظور نفوذ در نظام اسلامی و رسیدن به اهداف خود در عرصه های مختلف، از میان مدیران یارگیری کند و این امر هوشیاری مسئولان را می طلبد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: رزمندگان این سرزمین در هشت سال دفاع مقدس، نشان دادند که ملت ایران دارای اراده ای عظیم بوده که با تکیه بر ایمان و رهبری واحد، اجازه رسیدن دشمن به اهداف خود را نمی دهد.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دشمن پس از جنگ هشت ساله دفاع مقدس به خوبی متوجه شد که از طریق جنگ سخت و نظامی نمی تواند به اهداف خود در ایران برسد و به همین خاطر جنگ نرم را در دستور کار خود قرار داد.

وی متذکر شد: باید همه مردم و مسئولان نسبت به توطئه ها و نقشه های دشمن در عرصه جنگ نرم هوشیار و آگاه باشند و با تمام توان و ظرفیت به خنثی سازی این توطئه های بپردازند.

کد خبر 3782888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha