۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۹:۲۷

به مناسبت هفته ناجا؛

مراسم صبحگاه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد

مراسم صبحگاه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد

کرمانشاه- مراسم صبحگاه نیروهای مسلح به مناسبت هفته ناجا در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت هفته ناجا مراسم صبحگاه نیروهای مسلح امروز شنبه در محل فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه برگزار شد.

این مراسم با حضور آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان، اسد الله رازانی استاندار کرمانشاه و سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان برگزار و قرائت قرآن، اجرای سرود ملی، دعای صبحگاه و اجرای رژه از برنامه های این مراسم بود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در این مراسم، شعار هفته ناجا را «همه با هم برای امنیت و آرامش» عنوان کرد و گفت: نقش امنیت در همه مسائل مشخص است و امروز به فضل خداوند، ایران در شرایط پر آشوب منطقه امن ترین کشور است.

سردار امان اللهی خواستار مشارکت عمومی اقشار و دستگاه های مختلف در راستای افزایش امنیت در جامعه شد و افزود: با توجه به ماموریت گسترده ناجا نیروهای ما به طور شبانه روزی در حوزه ارائه خدمات، پیشگیری از جرائم، برخورد با مجرمین اقدام می کنند.

امان الهی گفت: بر اساس آخرین آمار بیش از ۳۷۰هزار تماس با مرکز فوریتهای پلیس برقرار شده که ۱۵۰هزار از این موارد منجر به انجام ماموریت و مابقی شامل ارشاد و راهنمایی بوده است.

وی افزود: با اجرای طرح های امنیت اجتماعی ده ها هزار تذکر روزمره در زمینه مختلف از جمله مزاحمتها انجام شده است.

سردار امان الهی گفت: توقیف یک هزار و ۶۰۴ دستگاه خودرو، پلمپ سه هزار و هشت مغازه، دستگیری ۱۵هزار مجرم که سه هزار و ۱۹۴ نفر سارق بوده اند از جمله اقدامات شش ماه اخیر مامورین ناجا در استان بوده است.

وی از کاهش هشت درصدی سرقتها و کاهش ۱۱درصدی سرقتهای مهم خبر داد و افزود: در حوزه مواد مخدر چهار هزار توزیع کننده و ۸۵قاچاقچی دستگیر و ۲۳باند نیز متلاشی همچنین ۷۰۳ طرح پاکسازی نقاط آلوده اجرا شده است.

سردار امان الهی از افزایش دو برابری کشفیات قاچاق خبر داد و گفت: در حوزه پلیس راه تیز بیش از ۵۱ هزار خودرو به دلیل تخلفات قانونی توقیف و ۴۰۰هزار مورد نیز اعمال قانون شده است.

وی ارسال ۱۶۴ هزار پیامک و برگزاری ۶۴۰ جلسه آموزشی را از دیگر اقدامات پلیس دانست و فزود: در مجموع اقدامات پلیس در این مدت شاهد افزایش عملکرد و کاهش وقوع جرائم بوده ایم.

کد خبر 3783528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha