۱۱ مهر ۱۳۹۵، ۱۶:۱۲

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ مهمان دفتر بازرسی ۱۹۷

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ مهمان دفتر بازرسی ۱۹۷

همزمان با چهارمین روز از هفته ناجا رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ در دفتر بازرسی ۱۹۷ ناجا به پرونده های مراجعان رسیدگی خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر صبح فردا ۱۲ مهرماه همزمان با چهارمین روز از هفته ناجا سردار عباسعلی محمدیان رییس پلیس آگاهی ناجا با حضور در رفتر مرکزی ۱۹۷ به سوالات و مشکلات مراجعان اداره پلیس آگاهی پایتخت پاسخ خواهد داد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر از شهروندان در خواست کرد برای طرح مشکلات ارائه پیشنهادات و انتقادات و همچنین آگاهی از روند رسیدگی به پرونده هایی که در ادارات گوناگون پلیس آگاهی تهران بزرگ تشکیل شده و در حال رسیدگی است از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۲ به دفتر مرکزی ۱۹۷ واقع در خیابان بهشتی مراجعه کنند.

کد خبر 3785271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • یکتا ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
      1 0
      خداییش خوب رسیدگی میکنن به شکایات من یک مشکلی داشتم که به 197 اطلاع دادم خودشون پیگیری کردن .و به نتیجه رسیدم. ممنونم از 197
    • علی ناطقی ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
      0 0
      شاید 5بارزنگ زدم 197از کلانتری 12بومهن شکایت کردم هیچکس رسیدگی نکرد خیابان آزاد محل فروش انواع مواد است چه خوردنی چه کشیدنی حتی ماموران کلانتری هم میدانند شاید مصرف کننده هستند چرا کسی رسیدگی نکرد چرا 197و110وهمه دلخوش میکنند ولی کارنمیکنند .