۲۱ شهریور ۱۳۸۵، ۱۲:۵۸

هافبك تيم فوتبال پرسپوليس در گفتگو با مهر :

تكليف قهرماني را در تهران يكسره مي كنيم/ نياز به حمايت تماشاگران داريم

تكليف قهرماني را در تهران يكسره مي كنيم/ نياز به حمايت تماشاگران داريم

مهرزاد معدنچي گفت:سپاهان تيم يكدست و قدرتمندي است و رويارويي با چنين تيمي به هيچ وجه آسان نيست اما پرسپوليس بايد در تهران تكليف قهرماني را يكسره كند.

هافبك تيم فوتبال پرسپوليس با بيان اين مطلب به خبرنگار مهر گفت: به رغم شكستي كه در هفته نخست ليگ برتر برابر ابومسلم متحمل شديم ، با آمادگي كامل در انتظار بازي با سپاهان هستيم تا با كسب برتري درخانه نيمي ازراه قهرماني را طي كنيم.

وي افزود: پرسپوليس تيمي جوان و با انگيزه است و با حمايت تماشاگران مي توانيم به غلبه بر سپاهان اميدوار باشيم. شايد اين تصور پيش آيد كه پس از شكست برابر ابومسلم از آمادگي مطلوب به دور هستيم در صورتي كه اين چنين نيست. تيم ما گرچه مغلوب حريف شد، اما بازي مطلوبي را به نمايش گذاشته و تنها درنتيجه گيري ضعيف عمل كرديم. حتي مي توان گفت" كه پرسپوليس بازي را انجام داد و ابومسلم نتيجه را گرفت."

اين هافبك ملي پوش اذعان داشت: بعد از تغيير و تحولاتي  كه در تيم پرسپوليس به وجود آمده، شايد تنها مشكل ما ناهماهنگي بين بازيكنان باشد. درهمين بازي هفته گذشته پنج بازيكن جديد درتركيب اصلي به ميدان رفته بودند كه ايجاد هماهنگي بين آنها نيازمند زمان است وبازي به بازي شاهد پيشرفت تيم خواهيم بود.

معدنچي خستگي را عامل ناكامي خود در ديدار با ابومسلم خواند و گفت: روز خوبي را پشت سرنگذاشتم. به دليل فشردگي بازيها و تمرينات تيم ملي بدنم در شرايط مطلوب قرار نداشت و همين مسئله بر كارم تاثير منفي گذاشته بود. با استراحت يكي ، دو روز گذشته آماده بازي با سپاهان هستم.

وي با اشاره به نقش پررنگ هواداران پرسپوليس در بازي نهايي جام حذفي اذعان داشت: حضور آنها روحيه اي مضاعف به تيم مي دهد و مي توانيم با حمايت آنها بازي با سپاهان را با موفقيت پشت سر گذاشتيم.

هافبك تيم فوتبال پرسپوليس تصريح كرد: بايد از شرايط ميزباني به نحو احسن استفاده و تكليف قهرماني را درتهران يكسره كنيم. 

کد خبر 378814

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha