۱۴ مهر ۱۳۹۵، ۲۲:۱۳

رئیس اتاق اصناف دزفول خواستار شد؛

لزوم افزایش تعاملات اصناف دزفول با پلیس

لزوم افزایش تعاملات اصناف دزفول با پلیس

دزفول ـ رئیس اتاق اصناف دزفول خواستار افزایش تعاملات اصناف دزفول با پلیس شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کاظم خدایی نژاد عصر امروز چهارشنبه در همایش تجلیل از نیروی انتظامی دزفول که به مناسبت هفته ناجا در محل اتاق اصناف برگزار شد، اظهار کرد: امنیت کنونی شهرستان حاصل تلاش های شبانه روزی و خستگی ناپذیر نیروهای انتظامی است.

وی با بیان اینکه نیروهای انتظامی وقت و آرامش خود را فدای آرامش مردم می کنند، افزود: زحمات و تلاش های بی نظیر و شبانه روزی فرمانده انتظامی شهرستان دزفول و تمام پرسنل این فرماندهی جای تقدیر دارد.

رئیس اتاق اصناف دزفول همچنین با اشاره به همکاری مثبت پلیس اماکن دزفول با اصناف این شهرستان از نظر قوانین و بویژه پروانه های کسب، ادامه داد: در سطح بازار مشکلات و ناهنجاری های زیادی برای اصناف مختلف دزفول وجود دارد که لازم است همکاری های نیروهای پلیس و اصناف شهرستان همچنان روند رو به رشد و مثبتی داشته باشد.

به گزارش مهر، در همایش تجلیل از نیروی انتظامی که از سوی اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول برگزار شد، دادستان، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی، فرمانده نیروی انتظامی، چند تن از پرسنل ناجا، مدیر شهرک های صنعتی و چندین تن از اعضای اتاق اصناف شهرستان دزفول حضور داشتند.

در پایان این مراسم، از سوی اعضای اتاق اصناف و سرپرست اداره صنعت و معدن دزفول به نمایندگی از تمام اصناف شهرستان از سرهنگ علی الهامی فرمانده نیروی انتظامی، سرهنگ تورج کردعلیوند رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی، حجت الاسلام نظری رئیس عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی، رئیس پلیس اماکن، رئیس حفاظت نیروی انتظامی و چند تن دیگر از پرسنل نیروی انتظامی دزفول با اهدای لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 3788647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha