۱۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۵:۴۹

پیشنهاد استاندار زنجان به سرمایه‌گذاران چینی:

آمادگی ایجاد شهرک صنعتی ویژه چینی‌ها در زنجان

آمادگی ایجاد شهرک صنعتی ویژه چینی‌ها در زنجان

زنجان-استاندار زنجان گفت: استان زنجان این آمادگی را دارد یک شهرک صنعتی آماده با همه مجوزهای لازم برای احداث شهرک صنعتی ویژه چینی‌ها در اختیار سرمایه‌گذاران چینی قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از استانداری زنجان، اسدالله درویش‌امیری در دیدار با گروه سرمایه‌گذاران چینی افزود: لایحه‌ای از طرف دولت مبنی بر تصویب منطقه ویژه اقتصادی برای استان زنجان و هفت استان دیگر به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده است که در صورت تصویب آن، زمینه حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی بیش از پیش در این استان فراهم خواهد شد.

وی گفت: در حال حاضر یک شهرک صنعتی آماده با همه مجوزهای لازم در نزدیکی خط ترانزیت و خط انرژی استان وجود دارد که سرمایه‌گذاران چینی می‌توانند طرح‌ها و پروژه‌های خود را در آنجا با شرایط مناسب از جمله معافیت‌های مالیاتی و ... احداث کنند و در صورت تصویب مجلس برای منطقه ویژه اقتصادی زنجان، فوراً از تسهیلات و شرایط آن نیز بهره‌مند شوند.

درویش امیری امنیت را از اساسی‌ترین شرایط برای سرمایه‌گذاری دانست و گفت: به خاطر موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی مطلوب، همچنین انسجام و همدلی مناسب بین بخش‌های مختلف حاکمیتی در استان زنجان، شرایط فوق‌العاده‌ای برای سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی وجود دارد.

در این نشست استاندار زنجان دستور لازم برای انجام مقدمات تحویل ۲۰۰ هکتار زمین در منطقه ویژه اقتصادی برای شروع به کارگروه اقتصادی چینی تا زمان بررسی و تصویب لایحه منطقه ویژه اقتصادی در مجلس شورای اسلامی را صادر کرد.

کد خبر 3790511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha