۱۹ مهر ۱۳۹۵، ۲۰:۴۲

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر:

‌مجتمع چند منظوره ورزشی برای بانوان در دیلم و گناوه ایجاد می‌شود

‌مجتمع چند منظوره ورزشی برای بانوان در دیلم و گناوه ایجاد می‌شود

بوشهر - رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ‌مجتمع چند منظوره ورزشی برای بانوان در دیلم و گناوه ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری عصر دوشنبه در نشست با شهردار و اعضای شورای شهر دیلم اظهار داشت: کرسی مجلس را برای نشستن نمی‌خواهم و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرم ‌تا نماینده‌ای شایسته برای استان بوشهر در سطح ملی و منطقه‌ای باشم.

وی اضافه کرد: مشکلات حوزه انتخابیه را از نزدیک دیده‌ام و تمام تلاشم را برای رفع این مشکلات به کار خواهم برد و از وقت استراحت خود برای پیگیری مشکلات مردم در سطح حوزه انتخابیه استفاده خواهم کرد.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در بحث جذب اعتبارات از وزارت نفت، به دلیل ارتباطات مناسب با وزیر نفت، سعی می‌کنم از این ظرفیت برای توسعه منطقه استفاده کنم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از درخواست‌های من از وزیر نفت ایجاد ‌مجتمع چند منظوره ورزشی برای بانوان، در شهرهای دیلم و گناوه است که قول آن را گرفته‌ام.

حجت‌الاسلام خدری با اشاره به اینکه بحث تجهیز بیمارستان‌های دو شهرستان گناوه و دیلم را مطرح کرده‌ام و قول تجهیزات‌ بیمارستانی را نیز گرفته‌ام، افزود: در بحث آلایندگی نیز به زودی پیگیری خواهم کرد و به احتمال زیاد وزیر نفت را هفته آینده به‌منطقه بیاورم.

وی تاکید کرد: آمبولانس پیشرفته که یکی از خواسته‌های شما است را نیز در کمترین ‌زمان و شاید هفته آینده در اختیار شما قرار خواهیم داد. درمانگاه تامین اجتماعی دیلم را نیز از وزیر تعاون خواسته‌ام و مجددا نیز پیگیری می‌کنم.

خدری از پیگیری برخی اعتبارات لازم برای شهرداری دیلم از طریق استانداری خبر داد و گفت: یک‌ ایستگاه آتش‌نشانی مجهز در سه راهی شول مستقر خواهد شد تا  به مناطق هم‌جوار در موقع لزوم خدمات‌رسانی کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بحث اشتغال نیز که خواست عمومی همه ما است را به طور جدی پیگیری می کنم.

وی افزود: خوشحالی من این است که امروز روحیه مطالبه‌گری در مردم ایجاد شده است و مسائل را از خرد تا کلان مورد بحث قرار می‌دهند و از ما مطالبه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، یکی از موارد مطرح شده شهرداری دیلم مشکل با منابع طبیعی استان بود که نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس با مدیرکل منابع طبیعی تماس گرفت و مقرر شد تا یک‌ماه آینده مساله حل شود.

همچنین حجت‌الاسلام خدری در پایان جلسه، همکاری با خانواده‌های معظم شهدا را از شورا و شهرداری در خواست کرد.

پس از پایان‌ این نشست لوح تقدیری از طرف شورای اسلامی شهر دیلم به رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی اهدا شد.

کد خبر 3792621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha