۲۳ مهر ۱۳۹۵، ۱۵:۱۵

مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان خبر داد؛

اجرای ۱۵۰۰ کیلومتر کابل «خود نگهدار» برق در لرستان

اجرای ۱۵۰۰ کیلومتر کابل «خود نگهدار» برق در لرستان

خرم آباد - مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان از اجرای هزار و ۵۰۰ کیلومتر کابل خودنگهدار برق در این استان طی امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فریدون خودنیا در سخنانی به اقدامات شرکت توزیع برق لرستان در هفته پدافند غیرعامل اشاره کرد و اظهار داشت: طی شش ماه گذشته دو رزمایش دورمیزی در سطح شرکت های توزیع برق استان ها برگزار شد که یکی از آن ها در شهر ساوه و دیگری در لرستان برگزار شد.

وی افزود: در شهر ساوه مانوری در ارتباط با چگونگی سرپا نگه داشتن سدهای در صورت بروز مشکل برگزار شد همچنین مانور دیگری با هماهنگی شرکت های توزیع غرب و شمال غرب کشور در لرستان برگزار شد که موضوع آن در ارتباط با عملکرد کابل های خود نگهدار و کابل های فاصله دار بود.

وی با اشاره به اینکه شرکت توزیع برق لرستان طی امسال اجرای حدود هزار و ۵۰۰ کیلومتر کابل خودنگهدار برق را در برنامه کاری خود دارد، اضافه کرد: طی امسال ۱۴ کیلومتر کابل های فاصله دار در شهرستان خرم آباد اجرا شد و اجرای ۱۰ کیلومتر دیگر در دست اقدام است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: در چهارم آبان و در هفته پدافند غیر عامل نیز رزمایشی تدارک دیده شده که در آن برق تمام مولدهای اضطراری ادارات استان و مراکز حساسی و حیاتی را با هماهنگی قبلی قطع خواهد شد و میزان آمادگی این دستگاه ها در مواجه با قطع برق سنجیده می شود.

کد خبر 3795094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha