۲۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۴:۰۴

ششمین شماره مجله «فناوری مهر» منتشر شد

ششمین شماره مجله «فناوری مهر» منتشر شد

ششمین شماره مجله «فناوری مهر» با مطالب متنوعی از گفتگو، گزارش و یادداشت در ۴ بخش مجزا شامل فناوریهای نوین، علم و دانش، هوافضا و فناوری اطلاعات و ارتباطات منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شماره مهرماه مجله «فناوری مهر»، در بخش علم و دانش مروری بر جایگاه ایران در صنعت جواهرات با کمک مراکز علمی و تحقیقاتی کشور دارد. در این بخش گزارشی با عنوان خواندنی های جوایز نوبل و نیز بررسی نرخ رشد تولید علم کشور که در ۴ سال اخیر بالاترین نرخ رشد محسوب می شود، منتشر شده است. سهم ایران از مقالات پراستناد دنیا از دیگر گزارشهای این بخش محسوب می شود.

ششمین شماره مجله «فناوری مهر» در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات به کشورهای پیشتاز در حوزه آمادگی شبکه ای پرداخته است و نیز بررسی وضعیت ایران در جدیدترین رتبه بندی اینترنت از دیگر مطالب این بخش است. آخرین اخبار از دنیای تازه های دیجیتال از مطالب خواندنی در این بخش به شمار می رود.

در بخش فناوریهای نوین، گزارشی جامع از فناوریهای پوشیدنی آینده به چشم می خورد. راه حل های جدید برای درمان ایدز، ساخت پیشرفته ترین هوش مصنوعی جهان و گزارش جذاب ترین خودروهای نمایشگاه پاریس دیگر مطالب خواندنی این شماره از ماهنامه «فناوری مهر» را تشکیل می دهند.

بخش هواو فضا نیز به ارائه دستاوردهای ایران در حوزه ماهواره با اعلام اخباری از پرتاب ماهواره «شریف ست»، راکت فضایی «تیر و مهر» و بالن مخابراتی پرداخته است. برترین تصاویر نجوم سال و نخستین ماموریت فضایی سازمان ملل از جمله جذابترین مطالب این بخش هستند.

شماره ششم مجله فناوری مهر در ۷۹ صفحه در قالب فایل PDF از اینجا قابل دریافت است.

کد خبر 3799153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha