۲۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۹:۰۸

با هدف سرمایه‌گذاری‌های مشترک صورت گرفت؛

انعقادتفاهم‌نامه‌ میان استانداری کرمانشاه وستاد اجرایی فرمان امام

انعقادتفاهم‌نامه‌ میان استانداری کرمانشاه وستاد اجرایی فرمان امام

کرمانشاه- تفاهم نامه‌ همکاری میان استانداری کرمانشاه و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با هدف سرمایه گذاری مشترک در طرح‌های مختلف به امضا رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل استانداری کرمانشاه، رضا رحیمی عصر سه شنبه در نشست مشترک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، بنیاد برکت و دستگاه‌های اجرایی و اقتصادی استان اظهار داشت: بنیاد برکت به عنوان یک نهاد وابسته به فرمان اجرایی حضرت امام (ره) فعالیت‌های خود را در بخش‌های مختلف عام المنفعه انجام داده و در بحث اشتغالزایی نیز قدم‌های بلندی را برداشته است.

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه افزود: خرداد ماه امسال هیئتی از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به کرمانشاه آمدند و بازدیدی از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های استان در حوزه‌های مختلف کشاورزی و تولیدی کرمانشاه داشتند.

در ادامه تفاهم نامه‌ای میان استانداری کرمانشاه و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) جهت سرمایه گذاری مشترک در طرح‌های مختلف به امضا رسید.

رحیمی در ادامه به توافقات صورت گرفته در حوزه‌هایی مانند ساخت مدرسه و مسکن روستایی، ایجاد گلخانه و احداث یک واحد ۳ هزار رأسی دامپروری اشاره کرد و گفت: در زمینه مسکن روستایی و مدارس روستایی از پیشرفت‌های خوبی برخوردار بوده‌ایم و توافقات لازم در این باره صورت گرفته است.

وی گفت: در حوزه کشاورزی نیز استان از پتانسیل های بسیار خوبی برخوردار است و به بازار عراق نیز دسترسی کامل دارد و این ویژگی ها مورد توجه مدیران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)  نیز بوده است.

این مدیر ارشد اقتصادی عنوان کرد: همچنین بنیاد برکت با هدف کاهش نرخ بیکاری استان و ایجاد رونق اقتصادی علاقه‌مند به مشارکت در طرح‌ها  و پروژه‌هایی راکد و یا نیمه فعال می‌باشد.

وی افزود: با توجه به شرایط دشوار پرداخت تسهیلات توسط بانک‌ها، امیدواریم واحدهای تولیدی استان بتوانند از منابع مالی ارزشمند این بنیاد بهره مند شوند.

رحیمی افزود: بنیاد برکت مزین به نام رهبر معظم انقلاب است و از این بنیاد انتظار داریم با سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف، استان کرمانشاه را در زمینه فراهم آوردن بسترهای اقتصادی لازم برای پایین آورد نرخ بیکاری حمایت کند.

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: روند اجرایی تفاهم نامه منعقده میان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و استانداری کرمانشاه مناسب بوده و اجرای طرح های مورد توافق رونق اقتصادی استان را در پی دارد.

کد خبر 3799561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha