۳ آبان ۱۳۹۵، ۱۴:۵۲

در مجمع انتخاباتی هیئت بدمینتون استان همدان؛

«کاظم برقعی» رئیس هیئت بدمینتون استان همدان شد

«کاظم برقعی» رئیس هیئت بدمینتون استان همدان شد

همدان- در مجمع انتخاباتی هیئت بدمینتون استان همدان «کاظم برقعی» با کسب ۱۷ رأی به ‌مدت ۴ سال سکان هدایت هیئت بدمینتون همدان را در دست گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی هیئت بدمینتون استان همدان برای انتخاب رئیس این هیئت ظهر دوشنبه در سالن اجتماعات ورزشگاه سردار شهید علیرضا شمسی‌پور همدان برگزار شد.

در این مجمع انتخاباتی رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان، محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون، علی ضمیری کامل معاون توسعه امور ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع حضور داشتند که در پایان رأی‌گیری «کاظم برقعی» با کسب ۱۷ رأی از ۱۷ رأی مأخوذه به‌عنوان رئیس هیئت بدمینتون استان همدان انتخاب شد.

همچنین در این مجمع «کاظم برقعی» به‌عنوان تنها کاندیدای هیئت بدمینتون همدان حضور داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این نشست ضمن خیرمقدم به حاضران در مجمع اظهار داشت: رشته بدمینتون در استان همدان در مسیر پیشرفت قرار دارد و همین‌که ما بدمینتون باز خوب و جوانی به نام امیر جباری در همدان داریم نعمت بسیار بزرگی است.

رسول منعم افزود: ولی نباید تنها به یک نفر متکی بود و باید به دنبال پرورش «جباری‌»های دیگری در شهر و استان همدان باشیم.

وی بابیان اینکه رئیس جدید هیئت بدمینتون استان همدان باید به دنبال تقویت بیشتر این رشته در استان همدان باشد، گفت: سیاست اصلی رئیس جدید هیئت بدمینتون استان توجه به امر استعدادیابی باشد تا در آینده همدان چندین بدمینتون باز خوب در سطح ملی و بین‌المللی داشته باشد.

منعم خاطرنشان کرد: همچنین جذب منابع مالی، توجه به هیئت شهرستان‌ها و تدوین هرچه سریع‌تر تقویم ورزشی هیئت بدمینتون استان همدان در دستور کار رئیس هیئت قرار بگیرد.

در این مراسم رئیس فدراسیون بدمینتون نیز گفت: برای اولین بار پس از ۴۳ سال دو نفر از ایران را به مسابقات جهانی بدمینتون در اسپانیا اعزام خواهیم کرد که یکی از این نفرات امیر جباری بدمینتون باز خوب همدانی است.

محمدرضا پوریا افزود: بعد از این مسابقات این نفرات به مسابقات نپال اعزام خواهند شد. ما به دنبال این هستیم برای کسب تجربه بیشتر بدمینتون بازان خود را به مسابقات برون‌مرزی اعزام کنیم.

وی بابیان اینکه بدمینتون ایران رشد داشته است، بیان کرد: مربیان ما در آسیا رشد خوبی ازنظر فنی داشته‌اند و ما دیگر نباید از کشورهای جنوب و شرق آسیا بترسیم.

رئیس فدراسیون بدمینتون عنوان کرد: بدمینتون همدان نیز از قبل دارای استعداد و قهرمانان خوبی بوده و باید نظیر امیر جباری چندین نفر در همدان وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: همچنین از رئیس هیئت جدید توجه به شهرستان‌ها و استعدادیابی را می‌خواهیم.

کد خبر 3804777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha