۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۷:۴۳

در گردهمایی یاوران رسانه‌ای اربعین تأکید شد؛

عظمت اربعین باید به جهان منعکس شود

عظمت اربعین باید به جهان منعکس شود

قم - مدیر کمیته اطلاع رسانی و مستندسازی ستاد مرکزی اربعین کشور گفت: فعالان رسانه‌ای باید در برابر بایکوت خبری رسانه‌های بیگانگان عظمت اربعین را به سراسر جهان انعکاس دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید داود موسوی ظهر پنج‌شنبه در گردهمایی «یاوران رسانه‌ای اربعین» که در اردوگاه یاوران مهدی(عج) قم برگزار شد، با بیان اینکه کمیته اطلاع رسانی و مستندسازی ستاد مرکزی اربعین بر عهده رسانه ملی است، افزود: این کمیته ۱۰ کارگروه دارد که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر دستگاه‌های فرهنگی در آن عضویت دارند.

وی با بیان اینکه دشمنان امسال برای اربعین برنامه ویژه‌ای دارند، افزود: ما باید ببینیم تا چه اندازه توانسته‌ایم عظمت اربعین را منعکس کنیم و به تصویر بکشیم.

مدیرکل اخبار استان‌های صدا و سیما ادامه داد: فعالان رسانه‌ای رسالت خطیری بر عهده دارند چرا که باید در برابر بایکوت خبری رسانه‌های بیگانگان وظیفه انعکاس این حرکت عظمت اربعین را به خوبی انعکاس دهند.

وی افزود: برای ارسال تصاویر اربعین به شبکه‌های مختلف داخلی در عراق اقدامات مناسبی صورت گرفته تا تصاویر زنده اربعین را منعکس کنند.

موسوی ادامه داد: برنامه داریم تا خبرنگارانی از سایر کشورهای دنیا برای انعکاس این عظمت اعزام کنیم هر چند که در این زمینه محدودیت‌هایی وجود دارد.

وی تصریح کرد: رسانه‌های عربی امسال به شدت علیه اربعین جوسازی خواهند کرد که فعالان رسانه‌ای باید از ۹ تا ۲۰ صفر وظیفه اطلاع رسانی خود را انجام دهند.

مدیر کمیته اطلاع رسانی و مستندسازی ستاد مرکزی اربعین افزود: کار رسانه‌ای برای اربعین دشوار است و امسال خبرنگاران با یک زاویه جدید تلاش کنند تا عظمت اربعین را انعکاس دهند.

وی بیان داشت: در مسیر پیاده روی و در سه مرز شلمچه، چزابه و مهران قرارگاه رسانه‌ای دایر می‌شود و همه امکانات برای استفاده از ظرفیت خبرنگاران در رسانه ملی فراهم است.

کد خبر 3807897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha