۸ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۳۹

برگزاری کارگاه فیلمسازی آرش معیریان در دانشگاه صنعتی شریف

برگزاری کارگاه فیلمسازی آرش معیریان در دانشگاه صنعتی شریف

چهارمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی نخستین کارگاه فیلمسازی خود را دوشنبه ۱۰ آبان‌ماه با تدریس آرش معیریان برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، کارگاه آموزش فیلمسازی با حضور آرش معیریان استاد دانشگاه و کارگردان سینما، دوشنبه ۱۰ آبان‌ماه ساعت ۱۵ تا ۱۷ ویژه دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود. هنرجویان پس از پایان کارگاه با حضور در یک تور بازدید صنعتی به تولید اثر می‌پردازند و فیلم آن‌ها در بخش دانشجویی جشنواره شرکت داده می‌شود.

آرش معیریان از اساتید حوزه سینماست که در دانشگاه تهران تدریس می کند. هنرجویان و علاقمندان جهت ثبت‌نام باید درخواست خود را به آدرس ایمیلkanoonaks.sharif@gmail.com  ارسال کنند.

چهارمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی با هدف معرفی فعالیت‌ها، توانمندی‌ها و دستاوردهای کشور در بخش‌های مختلف علمی، فناوری، نوآوری و صنعتی توسط جهاد دانشگاهی هنر با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به دبیری مسعود نجفی برگزار می‌شود.

پنجم آذرماه آخرین مهلت ارسال آثار به چهارمین دوره جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) است و این جشنواره دی‌ماه امسال با شعار «روایتی از فناوری و کسب و کار ایرانی» برگزار می‌شود. علاقمندان می‌توانند آثار خود را از طریق وب‌سایت www.jdfest.ir ارسال کنند.

کد خبر 3808935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha