۱۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۴:۲۷

با حضور حجت الاسلام شرفخانی؛

۱۲ محصول فرهنگی و هنری ویژه پیاده روی اربعین حسینی رونمایی شد

۱۲ محصول فرهنگی و هنری ویژه پیاده روی اربعین حسینی رونمایی شد

همزمان با گردهمایی بزرگ مبلغین اربعین حسینی، در مراسمی با حضور حجت الاسلام شرفخانی درمحل مجتمع فرهنگی پژوهشی سازمان اوقاف از تولیدات محتوایی ویژه پیاده روی عظیم اربعین رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با گردهمایی بزرگ مبلغین اربعین حسینی، در مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین شرفخانی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه درمحل مجتمع فرهنگی پژوهشی این سازمان از تولیدات محتوایی ویژه پیاده روی عظیم اربعین رونمایی شد.

 معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در این مراسم ضمن رونمایی از ۱۲ عنوان محصول ویژه اربعین، از تولید و انتشار ۹ عنوان کتاب و کتابچه و ۳ عنوان نرم افزار تلفن همراه در آستانه پیاده روی اربعین حسینی علیه السلام و سفر زیارتی عتبات عالیات خبر داد.

وی افزود:  با توجه به حماسه بی نظیر و بدیل تجمع میلیون ها زائر و دلباخته اهل بیت علیهم السلام حول محور حضرت اباعبدلله الحسین علیه السلام در اربعین و پیاده روی زوار تا کربلای معلی، بزرگ ترین فرصت تبیین مفاهیم دینی توسط مبلغین و خادمین شریعت مطهره فراهم شده است.

 حجت الاسلام شرفخانی با بیان مطلب فوق اظهار داشت به منظور پاسخگویی به مطالبه میلیون ها زائر حاضر در این حماسه دینی و با همت کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین حسینی و مرکز فرهنگی پژوهشی معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف۹ عنوان کتاب در موضوعات زیارت، معارف حسینی، احکام فقهی مورد ابتلا، فرهنگ تبلیغ و آموزش های عمومی به زوار تولید و به عنوان ره توشه تبلیغی در اختیار ۱۶۰۰ مبلغ اربعین حسینی قرار گرفت.

 وی در ادامه از توزیع کتب و کتابچه های ادعیه و راهنمای مورد نیاز زوار به منظور بهره برداری حداکثری از فیوضات این سفر معنوی خبر داد.

 «زیارت، تبلیغ چهره به چهره در پیاده روی اربعین، شناخت عراق، ره پویه زیارت، راهنمای زائران، اربعین در گذر زمان، احکام فقهی مورد ابتلا در سفرهای زیارتی عتبات عالیات، امنیت سفر اربعین و سلامت زائر» عناوین تولیدات محتوایی ویژه این حماسه عظیم است که علاقه مندان جهت دریافت فایل متنی و بهره برداری می توانند به سایت هایwww.mfpo.irو www.mfso.ir مراجعه نمایند.

 وی در خاتمه افزود: به منظور دسترسی آسان کاربران فضای مجازی به محتوای مذکور، نرم افزار تلفن همراه «ره توشه اربعین» حاوی تمامی کتب مذکور به همراه دو نرم افزار «زائر اربعین» و «اربعین لا له ها» توسط معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه تولید شده است که در سایت های ذکر شده قابل دریافت است.

کد خبر 3819975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha