۲۳ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۳۵

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف اصفهان خبر داد:

کشف سموم تاریخ گذشته اسرائیلی در اصفهان

کشف سموم تاریخ گذشته اسرائیلی در اصفهان

اصفهان- مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف استان اصفهان گفت: سموم تاریخ گذشته متعلق به شرکتهای رژیم صهیونیستی، در شهرستان اصفهان به ارزش تقریبی ۲۱ میلیون و ۶۶۰ هزار ریال کشف و ضبط شد.

جواد محمدی فشارکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طی بازرسی مشترک از واحدهای عرضه و فروش سموم کشاورزی در سطح شهرستان مقادیر بسیار زیادی سموم تاریخ گذشته به ارزش تقریبی ۶۱ میلیون و ۷۴۳ هزار ریال کشف و مقادیر سموم قاچاق از شرکت‌های رژیم صهیونیستی به ارزش ۲۱ میلیون و ۶۶۰ هزار ریال کشف و ضبط شد و پرونده‌ها در حال بررسی است.

وی بیان داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا در شهرستان فلاورجان از تعداد ۴۲ واحد صنفی لوازم آرایشی و بهداشتی پوشاک خدمات کامپیوتری و خرازی در سطح شهرستان بازدید به عمل آمده و تعداد ۶۸۹ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۲۴ میلیون و ۲۰۸ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

 مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف استان اصفهان تصریح کرد: کشف ۵۴۹ قلم انواع لوازم آرایشی به ارزش تقریبی ۲۱ میلیون و ۶۰۰ ریال کشف شد.

وی ادامه داد: کشف ۱۰۶ حلقه سی دی غیر مجاز قاچاق به ارزش تقریبی دو میلیون و ۱۲ هزار ریال از دیگر کشفیات این اداره هست.

محمدی فشارکی اضافه کرد: کشف تعداد ۳۴ ثوب لباس قاچاق به ارزش یک میلیون و ۱۹۰ میلیون ریال اقلام مکشوفه پس از کشف به همراه پرونده تحویل مراجع ذی صلاح شد.

وی افزود: ماموران یگان انتظامی شهرستان خور و بیابانک در بازرسی از دو دستگاه خودرو موفق به کشف چهار دستگاه پمپ کفکش دو دستگاه ویراتور و ۶۲ عدد کلاه ایمنی و دو هزار و ۲۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق شدند در این ارتباط دو نفر متهم دستگیر شدند.

کد خبر 3822943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha