۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۵:۴۶

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان رضوی:

خواستار ایجاد صندوق اعتباری کارآفرینی در خراسان رضوی هستیم

خواستار ایجاد صندوق اعتباری کارآفرینی در خراسان رضوی هستیم

مشهد ـ معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی گفت: باید خواستار ایجاد صندوق اعتباری کارآفرینی شد و همچنین پیگیر پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی معرفی‌شده هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی مروج‌الشریعه ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان اظهار کرد: بررسی وضعیت دستگاه‌ها به‌صورت زیربنایی و روبنایی، باید هم‌زمان با گزارش کارگروه خراسان رضوی انجام شود.

وی افزود: برای جلب اعتماد در سرمایه‌گذاری و آسان‌سازی آن باید برنامه‌ریزی صورت بگیرد و نیز موانع موجود در مسیر کسب‌وکار شناسایی و برطرف شود. معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع  استانداری خراسان رضوی گفت: برای شناسایی راهبردهای توسعه اشتغال، باید از ظرفیت‌های  موجود در دانشگاه‌ها و بخش خصوص استفاده کرد.

وی بابیان اهمیت تحریک تقاضا توسط بنگاه‌هایی که سبب اشتغال می‌شوند، افزود: مداخله توسط دستگاه‌ها برای توانمند کردن بنگاه‌ها و بهبود عرضه از مواردی است که از اهمیت  بالایی برخوردار است و باید مورد توجه قرار گیرد.

مروج‌الشریعه ادامه داد: باید خواستار ایجاد صندوق اعتباری کارآفرینی شد و همچنین پیگیر پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی معرفی‌شده نیز هستیم وباید در دستور کار قرار گیرد همچنین از صنعت پوشاک، کفش، زعفران و گردشگری برای اشتغال زایی باید نهایت استفاده را به عمل آورد.

کد خبر 3826498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha