۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۱۴

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمراستان اصفهان خبر داد:

استقرار تیم های امدادی هلال احمر اصفهان تا دو هفته در کربلا

استقرار تیم های امدادی هلال احمر اصفهان تا دو هفته در کربلا

اصفهان-معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان گفت: تیم‌های امدادی از هلال احمر اصفهان برای ارائه خدمات امدادی به زائران به کربلا اعزام و تا دو هفته در بیمارستان النجم خدمات رسانی می کنند.

داریوش کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تمهیدات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در ایام اربعین برای خدمت رسانی به زائران کربلای معلی، اظهار داشت: یک پزشک، دو پرستار و هشت نفر تکنسین و امدادگر طی دو هفته در خدمت هموطنان و سایر شیعیان عزادار حسینی که از اقصی نقاط جهان برای تکریم مقام والای اباعبدالله الحسین (ع) وارد عراق میشوند، خواهد بود.

وی بیان داشت: تیم هلال احمر اصفهان در کنار تیم‌های سایر استان‌ها و زیر نظر سازمان امداد و نجات و هیئت پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، خدمات درمان زائران و پوشش امدادی همایش عظیم اربعین حسینی را عهده دار است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمراستان اصفهان در خصوص آخرین وضعیت اعزام تیم های امدادی، تصریح کرد: تیم‌های امدادی و درمانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان جهت پوشش امدادی همایش بزرگ پیاده روی اربعین اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان نیز در خصوص آخرین وضعیت اعزام تیم های امدادی از استان اصفهان، گفت: براین اساس یک تیم تخصصی ۱۲ نفره امداد و نجات به سرپرستی معاون امداد و نجات استان و یک تیم ۱۷ نفره از امدادگران و نجاتگران استان به همراه یک دستگاه آمبولانس، دو دستگاه خودرو نجات و یک دستگاه اتوبوس آمبولانسی جهت پوشش امدادی همایش بزرگ پیاده روی اربعین به کربلا و نجف اعزام شد.

محسن مومنی با اشاره به اینکه هر سال جمعیت هلال احمر به منظور ارائه خدمات امدادی و درمانی در تجمع عظیم اربعین در داخل و خارج کشور، ورود می‌کند، افزود: امسال کارگاه آموزشی تیم های امداد و نجات همایش بزرگ پیاده روی اربعین با هدف ارتقاء توان عملیاتی عوامل امدادی در مرکز بین المللی آموزش های تخصصی امداد و نجات اصفهان برگزار شد.

وی در پایان تاکید کرد: پزشکان، پیراپزشکان و پرستاران داوطلب جمعیت هلال احمر استان نیز در قالب تیم های درمانی مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به کربلای معلی اعزام شدند.

کد خبر 3827041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha