۲۹ آبان ۱۳۹۵، ۸:۳۰

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پیشوا:

حماسه راهپیمایی اربعین حسینی در صفحات تاریخ ماندگار شده است

حماسه راهپیمایی اربعین حسینی در صفحات تاریخ ماندگار شده است

پیشوا-رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پیشوا گفت: حماسه راهپیمایی اربعین حسینی در صفحات تاریخ ماندگار شده است.

حجت الاسلام حسن منتظری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این نکته که راهپیمایی اربعین حسینی یک نقطه قوت برای مکتب شیعه محسوب می شود، اظهار داشت: در راهپیمایی اربعین حسینی مشخص می شود که عشق و ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت مختص مردم ایران نیست، بلکه ملت های آزاده جهان دوستدار اهل بیت هستند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پیشوا افزود: امروز شاهد هستیم که زائران اربعین حسینی از کشورهای مختلف آسیایی، اروپایی، آفریقایی و آمریکایی هستند که کیلومترها را با پای پیاده طی کرده تا به زیارت سید و سالار شهیدان بروند.

وی افزود: علیرغم تلاش های دشمن و استفاده از وسایل و ابزارهای مختلف برای تضعیف مکتب اهل بیت عصمت و طهارت، نور اهل بیت خاموش شدنی نیست و همواره این راه نورانی پررنگ تر از گذشته ادامه پیدا می کند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پیشوا با اشاره به شکوه راهپیمایی اربعین حسینی گفت: حماسه راهپیمایی اربعین حسینی در صفحات تاریخ ماندگار شده است.

منتظری با اشاره به دستاوردهای راهپیمایی اربعین تأکید کرد: راهپیمایی اربعین حسینی دارای برکات و دستاوردهای فردی، اجتماعی، سیاسی و مذهبی است که باید به دقت به آن توجه داشت.

کد خبر 3828195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha