۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۹

معاون خدمات شهری شهرداری همدان خبر داد:

طوفان در همدان ۲۷۱ میلیون تومان خسارت برجای گذاشت

طوفان در همدان ۲۷۱ میلیون تومان خسارت برجای گذاشت

همدان - معاون خدمات شهری شهرداری همدان از خسارت ۲۷۰ میلیون و ۵۱۳ هزار تومانی باد و طوفان در همدان خبر داد.

مجید درویشی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه وزش باد و طوفان طی روزهای پنجشنبه و جمعه گذشته خساراتی در شهر همدان بر جای گذاشت، گفت: پس از بررسی صورت گرفته برآورد خسارت برجای مانده ۲۷۰ میلیون و ۵۱۳ هزار تومان اعلام شد.

وی به سقوط و ریشه‌کنی ۵۵ اصله درخت در معابر عمومی و ۲۲ اصله درخت در مدارس و منازل اشاره کرد و گفت: سقوط شاخه و سرشاخه و شکستن تنه ۲۲۰ اصله درخت نیز طی این طوفان گزارش شد.

درویشی خسارت وارده بر چادرهای موکب ستاد اربعین، خسارت به المان‌ها و ریسه‌ها، خسارت بر مخازن زباله و سایبان ایستگاه های اتوبوس، شیروانی منازل و تابلوهای راهنمای مسیر و تابلوهای تبلیغاتی را از دیگر خسارت‌ها برشمرد.

درویشی افزود: جمع‌آوری داربست، تابلوهای بیلبورد و راهنمایی و رانندگی و به‌کارگیری نیروی مازاد برای جمع‌آوری برگ‌های پاییزی، جمع‌آوری پرچم‌ها و تابلوهای مختلف و به‌کارگیری نیروی مازاد برای جمع‌آوری خسارات وارده از جمله اقداماتی بوده که طی این روزها توسط خدمات شهری شهرداری همدان انجام شده است.

وی همچنین از ثبت ۱۱۹۹ تماس با مرکز ۱۲۵ همدان طی دو روز وقوع طوفان در همدان خبر داد و گفت: مجموع عملیات انجام شده در این رابطه ۴۴ مورد شامل ۲۰ مورد اطفای حریق و ۲۴ مورد عملیات امداد و نجات شامل سقوط درختان، پنجره‌ها، شیشه‌های ساختمانی در بازار مرکزی، دکل مخابراتی بوده است

وی یاداورشد: طوفان دو روزه در همدان در مجموع ۲۷۰ میلیون و ۵۱۳ هزار تومان خسارت به بار آورده است.

کد خبر 3829751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha