۳ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۸

فرماندار میرجاوه خبر داد:

تمهیدات لازم برای بازگشت زائران پاکستانی اندیشیده شده است

تمهیدات لازم برای بازگشت زائران پاکستانی اندیشیده شده است

زاهدان - فرماندار شهرستان میرجاوه گفت: تمهیدات و اقدامات لازم برای بازگشت زائرین پاکستانی به کشورشان از طریق مرز میرجاوه اندیشیده شده است.

محمد میهنی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان میرجاوه اولین نقطه ورود زائرین پاکستانی است بنابراین تلاش شده تا تمهیدات مناسبی برای میزبانی و پذیرایی از این زوار عزیز در نظر گرفته شود.

وی افزود: از همین رو از مردم کمک گرفته شد که خوشبختانه با همکاری و همیاری نیروهای داوطلب مردمی خدمت به این زائرین امسال بسیار خوب و مناسب بود.

وی گفت: امسال با توجه به همکاری مردم و هماهنگی همه دستگاه های اجرایی اقدامات بسیار خوبی انجام شد و خدمات مختلفی در محل پایانه مرزی میرجاوه به زائرین ارائه شد.

فرماندار میرجاوه افزود: همچنین با هماهنگی هایی که با دیگر استان ها انجام شد مقرر شد که تا در مسیر مرز شلمچه مکان هایی جهت خدمت رسانی به این زائرین پیش بینی شود.

وی گفت: یکی از خدماتی که به این زائرین عزیز در محل پایانه مرزی میرجاوه ارائه شده و می شود خدمات بهداشتی و درمانی است که واکسیناسیون و پایش بیماری مالاریا از جمله آنها است.

وی با اشاره به اینکه عملیات خدمت رسانی به این زائرین عزیز تا لحظه بازگشت ادامه دارد، تصریح کرد: تمهیدات و اقدامات لازم برای بازگشت زائرین پاکستانی به کشورشان از طریق مرز میرجاوه اندیشیده شده است.

میهنی گفت: حتی برای بازگشت این عزیزان بسته های فرهنگی شامل کتاب قرآن و دیگر ادعیه تهیه شده است که در هنگام بازگشت به آنها اهدا می شود.

وی تصریح کرد: مهمترین نکته حضور این زائرین در استان وحدت و همدلی معتمدین و روحانیت اهل تشیع و تسنن و سران طوایف اهل سنت و جوانان برای پذیرایی و استقبال از آنها بود تا بار دیگر به دنیا نشان داده شود که ایران مظهر وحدت اسلامی است.

وی گفت: از هم اکنون برنامه ریزی ها برای سال آینده آغاز شده است و به عنوان نمونه با هماهنگی هایی که با آستان قدس رضوی انجام شده است، زمینی به مساحت ۶ هکتار در اختیار آستان قدس قرار گرفت تا زائرسرایی در میرجاوه احداث شود.

کد خبر 3832028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha