۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۵:۴۴

فرمانده انتظامی شاهرود خبرداد:

۲۰ فقره سرقت در شاهرود کشف شد/ دستگیری سارق معتاد

۲۰ فقره سرقت در شاهرود کشف شد/ دستگیری سارق معتاد

شاهرود - فرمانده انتظامی شاهرود با بیان اینکه ۲۰ فقره سرقت خودرو و منزل در شاهرود کشف شد، گفت: این سرقت ها توسط جوانی معتاد صورت می گرفت که مخفیگاه خود را مهمانسراهای شهرستان قرار داده بود.

سرهنگ مجتبی اشرفی در گفتگو با خبرنگار مهر هویت سارق سابقه دار دستگیر شده در شاهرود را جوانی معتاد به ماده مخدر شیشه و فردی از اهالی شهر اردبیل اعلام کرد و بیان داشت: این فرد در دستگیری به سرقت هفت دستگاه خودرو، ۹ دستگاه لوازم داخل خودرو و سه فقره سرقت منزل و یک فقره سرقت مسلحانه با سلاح قلابی اعتراف کرد.

وی افزود: باتوجه به اینکه مخفیگاه این سارق هتل ها، مهمانسراها و اتاق های اجاره ای بود  رفت و آمد مکرر فرد جوان شک و گمان ماموران را برانگیخت و با توجه به مشاهدات موجود تحقیقات درباره وی در جریان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود همچنین گفت: با شکایت و مراجعه سرنشینان یک خودرو مبنی بر سرقت مسلحانه، مشخصات فرد سارق با فردی که مورد ظن و گمان ماموران بود شباهت زیادی داشت و با کشف مدارک شناسایی وسایل نقلیه سرقتی این موضوع تحت پیگیری قرار گرفت.

اشرفی در ادامه توضیح داد: با تلاش و همت شبانه روزی ماموران نیروی انتظامی محل های اختفای سارق مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت این فرد در عملیات غافلگیرانه دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

وی افزود: در تحقیقات و بررسی های پلیس مقادیری موادمخدر صنعتی و مدارک و اموال سرقتی از این سارق شیشه ای کشف و سلاحی که متهم با آن اقدام به سرقت می کرد که شامل اسلحه ای کمری و قلابی بود در مخفیگاهش یافت شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود تصریح کرد: باتوجه به اینکه این سارق سابقه دار در سطح شهرستان مخفیگاه خود را تغییر می داد لذا از مردم می خواهیم هر گونه رفت و آمد افراد مشکوک را مورد بررسی قرار دهند و از در اختیار  نهادن خانه و سوئیت به افرادی که فاقد مدارک هویتی هستند خودداری کنند و یا در اولین فرصت مشاهدات خود را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 3833024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha