۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۶:۱۴

رئیس اتاق بازرگانی ایران:

طرح تعالی زعفران در خراسان جنوبی به مرحله اجرا برسد

طرح تعالی زعفران در خراسان جنوبی به مرحله اجرا برسد

بیرجند- رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: باید طرح طرح تعالی زعفران در خراسان جنوبی به مرحله اجرا برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین شافعی در دیدار با هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی بیرجند بیان کرد: باید در هیئت نمایندگان نظرات و پیشنهادات برای حل مشکلات تولید ارائه شود.

وی ادامه داد: هرچه میزان نظرات و پیشنهادات نمایندگان بیشتر باشد، به نتیجه مطلوب و بهتری می رسیم اما از نگاه بیرونی باید تمامی عوامل اتاق یک صدا باشند.

شافعی با اشاره به پیشینه فرهنگی خراسان جنوبی، بیان کرد: بیرجند از دیرباز مهد فرهنگ و ادب بوده و این ویژگی را به کشورهای دیگر نیز صادر کرده است.

وی خواستار تهیه پروپزالی از اتاق بازرگانی بیرجند شد و افزود: همچنین برای محصولات کشاورزی خراسان جنوبی اعم از زعفران پروپزالی جامع تهیه شود.

رئیس اتاق بازرگانی ایران تاکید کرد : باید طرح تعالی زعفران در خراسان جنوبی به مرحله اجرا برسد.

وی با بیان اینکه همچنین باید وحدت بین مسئولان بخش خصوصی تحکیم شود، گفت: باید تمامی نمایندگان، تشکل ها و کمیسون ها یکدیگر هماهنگ باشند.

شافعی با بیان این مطلب که اگر اختلافات کنار گذاشته نشود مشکلات پابرجا خواهد بود، گفت: همچنین باید از توان مردم روستاها در حل مشکلات هر منطقه استفاده شود.

وی با اشاره به وحدت حاکم بر روستاهای خراسان جنوبی، اظهار کرد: خوشبختانه وحدت در این روستاها زیاد شده و باید مورد توجه قرار گیرند.

کد خبر 3835533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha