۱۵ آذر ۱۳۹۵، ۹:۴۰

مامور وظیفه شناس ایلامی ۶۴ میلیون تومان پول را به صاحبش بازگرداند

مامور وظیفه شناس ایلامی ۶۴ میلیون تومان پول را به صاحبش بازگرداند

ایلام-رئیس بازرسی انتظامی ایلام گفت: مامور وظیفه شناس ایلامی با پیدا کردن یک عدد کیف حاوی مدارک و چند قطعه کارت عابر بانک با رمز های مربوطه به مبلغ ۶۴ میلیون تومان پول را به صاحبش بازگرداند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس ایلام، سرهنگ کریم نصرالهی  با اعلام این خبر گفت : تیم گشت یگان امداد شهرستان سیروان به سرپرستی گرو هبان یکم حمید پوشکان در حین گشت زنی در محور سرابله- ایلام یک جلد کیف جیبی حاوی مدارک و چند قطعه کارت عابر بانک با رمز های مربوطه را پیدا می کنند.

وی افزود: برابر استعلام به عمل آمده، مبلغ ۶۴ میلیون و چهارصد شصت و هفت هزار و سیصدو هفتاد و پنج تومان موجودی کارت ها بوده است.

رئیس بازرسی انتظامی استان ایلام یادآور شد: این مامور وظیفه شناس در کمال صحت عمل و با بررسی مدارک موجود در کیف مالک را شناسائی و مشخص شد که صاحب کیف یکی از زائران عتبات عالیات بوده که مدارک خود را گم کرده است.

وی گفت: پس از برررسی و صحت موضوع ، کیف حاوی مدارک و عابربانک های این زائر عزیز به وی تحویل داده شد.

سرهنگ نصرالهی با بیان اینکه نگهداری رمز در کنار عابر بانک یک تهدید محسوب می شود، گفت: در صورت مفقود شدن کارت که رمز آن مشهود است زمینه را برای سوء استفاده از آن، برای دیگران فراهم می کنیم.

رئیس بازرسی انتظامی استان ایلام با بیان اینکه صداقت و امانتداری در مسائل مادی و معنوی و ترویج این فرهنگ در آحاد جامعه، امری ضروری است گفت: به منظور ترویج فرهنگ خود کنترلی، ارتقا صحت عمل و ارج نهادن به این عمل خداپسندانه و الگوسازی رفتارهای شایسته، از این امانت دار پلیس تقدیر می شود.

کد خبر 3841089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha