۱۸ آذر ۱۳۹۵، ۱۸:۱۰

جانشین رئیس عقیدتی سیاسی ناجا:

هیچ قدرتی توان مقابله با جمهوری اسلامی را ندارد

هیچ قدرتی توان مقابله با جمهوری اسلامی را ندارد

غرب استان تهران-جانشین رئیس عقیدتی سیاسی ناجاگفت:هیچ قدرتی در جهان تاب و توان مقابله یا شکست نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حاکمیت عدل الهی امام زمان(عج) را نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد هادی بهشتی پور جانشین رئیس عقیدتی سیاسی ناجا، عصر پنج شنبه در همایش محفل انس با قرآن کارکنان، کارمندان و خانواده مجموعه انتظامی غرب استان تهران که در مهدیه امامزاده اسماعیل(ع) شهرستان شهریار برگزار شد، با اشاره به وعده الهی و اراده حق تعالی در برپایی حکومت  عدل و ظهور حضرت حجت(عج) اظهار داشت:تحقق و حصول این امر خطیر(ظهور حضرت مهدی) نیازمند و مستلزم زمینه سازی لازم بوده که پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همین راستا قابل بررسی است.

وی با اشاره به این نکته که اراده خداوند به عنوان مولفه اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ایران مطرح است، افزود:تردیدی وجود ندارد که اراده پروردگار اصلی ترین مولفه در پیروزی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به شمار می رود و همین امر باعث شده تا با پشتیبانی مردم، امام راحل در برابر حکومت ستمشاهی به پیروزی برسد.

بهشتی پور با اشاره به قدرت و اقتدار امروز ایران اسلامی در ابعاد مختلف گفت: هیچ قدرتی در جهان تاب و توان مقابله یا شکست نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حاکمیت عدل الهی امام زمان(عج) را نخواهد داشت، زیرا هر دو در راستای یکدیگر و برای برپایی عدل توسط حضرت حجت(عج) محقق شده و خواهد شد و با عنایت به وعده الهی و پشتوانه این جریان که همان اراده پروردگار است، هیچگونه خلل و بن بستی در این امر وجود نخواهد داشت.

وی توسعه فرهنگ قرآنی را یکی از برنامه های مهم نیروی انتظامی دانست و افزود:تلاش ما برای توسعه فرهنگ قرآنی به این دلیل است که از افتخار سربازی در محضر و معیت امام زمان (عج) باز نمانیم، زیرا این جریان تحت هر شرایطی به نتیجه می رسد و هرگونه سستی از سوی ما، نتیجه ای جز پیاده شدن از کاروان حضرت حجت(عج) را در پی نخواهد داشت.

جانشین رئیس عقیدتی سیاسی ناجا، خدمت در نیروی انتطامی را یک فرصت دانست و عنوان کرد:مأموران، کارکنان و پرسنل  خدوم ناجا از افتخار سربازی امام زمان(عج) برخوردار هستند و این توفیق و فرصتی است که به هر شخص، فرد یا گروهی اعطا نمی شود.

بهشتی پور در خاتمه یادآور شد:بر ما واجب است تا با بهره گیری و الگو برداری از قرآن و از دریچه عقل، علم، یقین و خویشتن داری در برابر هوی و هوس های شیطانی، رشد و کمال انسانی و اخلاقی را در خود تقویت کنیم که در صورت لانه کردن شیطان در دل ما از توفیق کلام حق و قرآن کریم محروم خواهیم شد.

کد خبر 3844841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha