۲۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۲

پرتاب پرتقال هم تاثیر داشت!

چند اتفاق غیر فنی که تراکتورسازی را برابر استقلال برنده کرد

چند اتفاق غیر فنی که تراکتورسازی را برابر استقلال برنده کرد

چند اتفاق در جریان بازی از روی سکوها تا درون زمین رقم خورد تا برتری تراکتورسازی مقابل استقلال راحت‌تر رقم بخورد.

به گزارش خبرنگار مهر، صرف نظر از مسائل فنی که موجب برتری تراکتورسازی مقابل میزبان خود شد، نکات دیگری هم وجود داشتند که تراکتورسازی را مقابل آبی های تهران به برتری رساندند و استقلال بازی برده را به تراکتورسازی باخت. مسائلی که در زمره مسائل فنی قرار نمی گیرند:

اول: هواداران تراکتورسازی از صبح برای حضور در ورزشگاه آزادی برنامه ریزی کرده بودند و عکس های آنها مقابل ورزشگاه آزادی حتی قبل از باز شدن درب های ورزشگاه در فضای مجازی دست به دست می شد که این مهم موجب برتری روحی و روانی این تیم پیش از بازی شده بود.

دوم: دو هوادار تراکتورسازی یکی قبل از بازی و دیگری بعد از گل استقلال از حال رفتند که این موضوع وزن اتحاد تراکتورسازان را برای جبران نتیجه بالا برد. آنها در قبال این همه تعصب مسئولیت بیشتری احساس می کردند.

سوم: خطای ویران کننده اخباری که می توانست شیرازه تراکتورسازی یا هر تیم دیگری را از هم بپاشد، با رفتار درست سرمربی و به ویژه بازیکنان وسط میدان که یکی یکی او را در آغوش گرفتند و به او دلداری دادند تبدیل شد به نقطه قوت، اتحاد و همکاری و خواهندگی بیشتر تراکتورسازان. تا جایی که حتی تخریب اخباری توسط هواداران استقلال هم خنثی شد. آن رفاقت و امیدواری تراکتور را برگرداند و جلو برد.

چهارم: پرتاب پرتقال به سر بازیکن تراکتورسازی از سوی هواداران استقلال توهین آمیز و «جری کننده » بود. نمونه مشابه آن را باید در بازی ایران و استرالیا پیدا کرد که پیتر هور آمد و تور دروازه ایران را پاره کرد و همه ایران را متحد کرد تا هر طور که شده نتیجه را برگردانند.

کد خبر 3845782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • يك دوست ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
      0 0
      همه اينها قبول ولي شما اگر به سبك بازي خشن بازيكنان تراكتورسازي و مداراي دو دستي داور را ببينيد، خواهيد فهميد كه بازي تنها به دويدن نيست. بازيكنان تراكتورسازي اطمينان به كار خود داشتند و بازي واقعي به شكل ديگري بود اما بازي ظاهري را هم ما ديديم. كافي بود داور بهتر ميديد تا بازي عوض شود.
    • اشکان IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
      0 0
      این حرفا بدون کارشناسی شده انجام گرفته شما بازی تراکتور و استقلال یک آنالیز ساده بکنید متوجه می شوید که تراکتور کاملا نسبت به استقلال برتری داشت تما یک به یک ها رو برد موقعیتهای تراکتور به مراتب بیشتر از استقلال بود اصلا استقلال به جر 1 یا دو صحنه موقعیتی نداشت .