۳ مهر ۱۳۸۵، ۱۲:۵۴

رئيس فدراسيون تيراندازي در گفتگو با مهر :

وضعيت نهايي تيم ملي تا هفته آينده مشخص خواهد شد/ اردوي تيم ملي تا سه هفته تعطيل است

وضعيت نهايي تيم ملي تا هفته آينده مشخص خواهد شد/ اردوي تيم ملي تا سه هفته تعطيل است

بعد از حضور موفق تيم ملي تيراندازي ايران در مسابقات تستي دوحه قطر فدراسيون قصد دارد ظرف يكي دوهفته آينده وضعيت نهايي تيراندازان را مشخص كند تا بعد از تعطيلات سه هفته اي تيم، ورزشكاران تمرينات جدي خود را پي بگيرند.

اسدالله حيدري رئيس فدراسيون تيراندازي درگفتگو با خبرنگار مهر ضمن بيان اين مطلب گفت: ظرف يكي دوهفته آينده وضعيت نهايي تيم ملي تيراندازي ايران در مسابقات دوحه قشر مشخص خواهد شد.

وي اظهارداشت: قصد داريم حداقل براي هر رشته دو نفررا در نظربگيريم تا درنهايت بهترين را از بين آنها انتخاب كنيم. در ضمن تيم هاي تيراندازي ما چهارنفره بسته مي شود.

رئيس فدراسيون تيراندازي بابيان اينكه اردوي تيم ملي تيراندازي تا سه هفته ديگرتعطيل شده است گفت: مربيان بعد از بررسي وضعيت تيراندازان و اسلحه هاي آنها درمسابقات تست دوحه قطرليستي را به فدراسيون داده اند و به همين منظور قصد داريم دراين مدت سه هفته تجهيزات و لباس تيراندازان را ارتقاء ببخشيم. البته ما دراين سه هفته تيراندازان را رها نمي كنيم بلكه ورزشكاران با كمك مربيان استاني خود به تمرينات سبك تر مي پردازند.

حيدري با اشاره به اينكه قرار بود مجموعه آزادي سالن تيراندازي را تا پايان شهريورماه به ما تحويل بدهد گفت: من هم باورم نمي شود كه مجموعه ازادي بتواند ظرف 15 روز آينده اين سالن را به ما تحويل دهد لذا دراين سايت يك بخش را به مسافت 50 متر براي تيراندازان اماده خواهيم كرد تا بتوانند اردوي خود را به راحتي و به شكل مستمر تا دوحه قطر در انجا برگزار كنند.  

کد خبر 384813

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha