۲۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۸

استاندار یزد:

فرهنگ‌های نادرست باب شده در زمینه ازدواج باید از بین برود

فرهنگ‌های نادرست باب شده در زمینه ازدواج باید از بین برود

یزد ـ استاندار یزد گفت: فرهنگهای نادرستی در زمینه ازدواج باب شده که باید با نگاه به گذشته، فرهنگ های نادرست از بین برود و ارزش های واقعی سنت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد میرمحمدی ظهر امروز در نشست ملی خیرین و توسعه اجتماعی با اشاره به اینکه جوانان ما تک بعدی تربیت شده اند، اظهار داشت: باید در زمینه کنکور و ورود به دانشگاه تجدیدنظر شود زیرا کنکور و دانشگاه جوانان ما را فقط به سمت کتاب و درس برده و اغلب جوانان ما در سنین جوانی فاقد هرگونه مهارت هستند و این در زندگی آینده آنها نیز آثار منفی دارد.

وی عنوان کرد: ما شیوه های سنتی آموزش ۵۰سال قبل را در حال ادامه هستیم در حالی که دنیا در حال تغییر است و باید این تغییرات در سیستم آموزشی ما نیز لحاظ شود.

میرمحمدی همچنین تاکید کرد: اینقدر به ازدواج شاخ و برگ داده شده و اینقدر فرهنگ در این زمینه تحت تاثیر قرار گرفته که بحث ازدواج به طور کامل تحث تاثیر قرار گرفته است و مادیات ارزش قرار گرفته است و این خود سدی در راه ازدواج است که این فرهنگ باید تغییر پیدا کند و باید به سمت فرهنگ ازدواج در دوران انقلاب برود.

وی تصریح کرد: باید راهکارهای ساده ازدواج را سنت کنیم در سراسر کشور و امیدارم با هم اندیشی و شور و حالی که در جمع خیران وجود دارد و نمونه آن در جمع مردم نیز مشاهده می شود، بتوانیم به سرعت معضلاتی که امروز در خانواده ها در امر ازدواج و طلاق می بینیم، از بین برود.

استاندار یزد با اشاره به اینکه نشست ملی خیرین و توسعه اجتماعی درس بزرگی برای همه ما بود، عنوان کرد: امیدواریم با مشارکت خیران بتوانیم مشکلات و آسیب های اجتماعی را در جامعه از بین ببریم و این امر نیازمند همراهی خیران، مشارکت مردم و همدلی همه جانبه است.

کد خبر 3851218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha